"טעות ענקית"

המיליונר לא חשף את זהותו ו"גורש" מהבנק

איש ההייטק זוהר לבקוביץ' ניסה לפתוח חשבון בנק מבלי לחשוף את זהותו ומצבו הכלכלי. הפקידה בבנק התייחסה אליו בזלזול ושלחה אותו לבנק שמתאים ל"אנשים כמוהו" (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
זוהר לבקוביץ' (צילום: מתוך דף הפייסבוק של לבקוביץ')

המולטי מיליונר הישראלי זוהר לבקוביץ', הגיע לביקור קיץ בישראל ובסך הכל רצה לפתוח חשבון בנק נוסף. לבקוביץ' שמכר את חברת 'אמובי' ב-340 מיליון דולר הוא לקוח שבעיקרון כל בנק היה נשכב על הרצפה כדי שיפתח את חשבונו אצלו.

"בחרתי בקפידה את הבנק ואת הסניף הנכון. יש להם ויפי חינם וגם יש לידם סניף של ארקפה. מה עוד צריך מבנק? בשביל שלא יצא שאני משמיץ חייב להגיד שזה אחד מהשלושה הגדולים וזה לא לאומי. גם לא דיסקונט", כתב לבקוביץ' בפוסט עמוס הומור בדף הפייסבוק שלו.

הוא סיפר כי הפקידה ערכה שיחת טלפון פרטית כשהוא ממתין ולאחר שהבינה כי לבקוביץ' שלא הזדהה בפניה מתכוון רק להפקיד סכום של 3000 ש"ח, סכום שהיה בידו במקרה באותה עת היא הסתכלה עליו בזלזול ושאלה למקום עבודתו.

"אומרת: איפה אתה עובד? אומר: לא עובד, כבר כמה שנים שלא עובד. אומרת: אה, ומה המקצוע כשאתה כן עובד?
לא יודע מה להגיד. מה המקצוע שלי? חושב לרגע, בעיקר אני מבין בסייבר. אומר לה: אבטחה, שמירה, לא משהו רציני.
כמה קור פתאום נושב לעברי. אומרת לי: וואלה, איך נפלת עלי. אולי תבדוק פה ממול בסניף של בנק דיסקונט? יש להם מבצעים לכמוך", סיפר המיליונר שאכן פנה לדיסקונט כשהוא מצהיר כי זו "טעות ענקית" של הבנק.

בראיון לערוץ 2, סיפר לבקוביץ' לאחר מכן: "הם לא רוצים אותי כבן אדם, אני לא רוצה אותם כבנקאים. מאז שהעליתי פוסט בנושא בפייסבוק, כל הנהלת הבנק מתקשרת אליי בלי הפסקה, אבל אין לי שום עניין איתם. אני רק חושב שמחובתם לתת לכולנו יחס כבני אדם. לאחר מכן כל אחד יקבל כבר תנאים שונים, אבל זה דבר אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר