רגע של אנושיות

השוטרת האכילה בכפית את המפגינה הנכה

במרכז הכביש הלוהט מחום השמש, נצפתה אחת השוטרת כשהיא ניגשת לאחת המפגינות הנכות, העניקה לה את החמגשית עם ארוחת הצהריים שקיבלה והאכילה אותה כף אחר כף (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
השוטרת נטע מאכילה את המפגינה איריס (צילום: זהר שחר, ידיעות אחרונות)

הנהגים הרבים שצפרו אתמול (שלישי) בעצבנות בכבישי הצפון, שאת חלקם חסמו עשרות נכים כחלק ממחאתם הנמשכת להעלאת קצבאותיהם, נקלעו למחזה יוצא דופן.

במרכז הכביש סמוך למושב בת שלמה, בחום לוהט, ניגשה שוטרת אל אישה שישבה שם בכיסא גלגלים, והחלה להאכיל אותה בסבלנות רבה, כפית אחר כפית.

השוטרת, נטע שמע מתחנת זכרון יעקב, הגיעה למקום עם עמיתיה כדי לפתוח את הצירים לתנועה, אך אל מול הנכים הסובלים הם פעלו ברכות יתר ובסלחנות ניכרת. הם סיפקו להם בקבוקי מים קרים וחמגשיות עם ארוחת צהריים. וכאמור שוטרת אחת לכדה במיוחד את תשומת הלב: "החום הכבד הקשה מאוד על כולנו, על השוטרים ובוודאי שעל הנכים", הסבירה נטע לכתב 'ידיעות אחרונות'.

מחאת הנכים השבוע (צילום: שמיר אלבז ואסף מגל, ynet)

איריס חיה זיגדון בת 66 מבת ים, הנכה שקיבלה מהשוטרת את החמגשית שלה, תיארה: "הסברתי לשוטרת הנחמדה שאני נכה בשתי ידיי ושאני לא יכולה להרים אותן כדי לאכול. השוטרת המדהימה, נטע, חייכה לעברי ואמרה לי: מה הבעיה? אני אדאג שאת תאכלי. היא פתחה את החמגשית שבכלל הייתה מיועדת לה, לקחה כף גדולה והאכילה אותי, באמצע חסימת הכביש, באורז ובירקות מבושלים. היה חם, אבל היא לא הפסיקה".

"האכילה אותי ממש כמו תינוקת. שוטרת שעומדת ומאכילה נכה ככה, בסבלנות, באמצע הפגנה. הנהגים שעברו באזור מחאו לה כפיים. מדהים לגלות שיש שוטרות כאלו. אין לי מילים להודות לה", סיימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר