זוכרים את ראש הישיבה זצ"ל: "עוד יזכור"

שנה לזכרו של ר'משה חדש זצ"ל, בעל תפילה הרב שייקה גרינשפן המכהן כראש רשת הכוללים "נרו יאיר" צירף אליו גם את הבעל תפילה בוגר הישיבה הרב יצחק כהן (סינגלים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: שלומי כהן - פלאש 90)

ממש לפני כחודשיים מלאה שנה להסתלקותו בחטף של ראש ישיבת אור אלחנן הרב משה חדש זצ"ל, ובימים אלו בפרט ימי הרחמים והסליחות הלב מתמלא בגעגוע עז לדמותו ולרושם העז אותו הותיר על תלמידיו ושומעי לקחו, והם מגישים יצירת מופת מרטיטה לזכרו "עוד יזכור".

ראש הישיבה זצ"ל היה משמש כחזן בימים הנוראים, קולו הזך והטהור היה נישא בהיכל הישיבה וממיס את הלבבות, וכשהיה מגיע בתפילת מוסף ל"חמול על מעשיך" או אז הלבבות היו נשברים ומתפרקים לשמע הלחן המיוחד של ר' יצחק הוטנר זצ"ל שהולבש במתק רב על המילים הכ"כ מיוחדות הללו "...ותשמח במעשיך".

אם יצא לכם לדבר עם בחור או בוגר מישיבת אור אלחנן, תופתעו לגלות כי זוהי גולת הכותרת של תפילות הימים הנוראים, שם בדיוק בנקודה ההיא יש התעוררות תשובה מיוחדת כזו שמשפיעה למשך כל השנה כולה.

כדי להעביר את האווירה הקדושה והנוסח המיוחד לקהלים נוספים, נכנס אל האולפן הבעל תפילה הרב שייקה גרינשפן המכהן כראש רשת הכוללים "נרו יאיר", כשהוא מצרף אליו גם את הבעל תפילה בוגר הישיבה הרב יצחק כהן והקליטו את היצירה המרגשת הזו לזכרו "עוד יזכור לנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר