מפגן פוליטי

גדעון סער: "הליכוד חזק ויוביל את המדינה"

גדעון סער ערך היום אירוע הרמת כוסית באור יהודה בהשתתפות מאות חברי ליכוד, בהם גם בכירים במפלגה, ותקף את המשפט הציבורי שנערך לראש הממשלה נתניהו (חדשות)

סער בכינוס (צילום: אסף מגל)

גדעון סער, השר לשעבר, ערך היום (רביעי) טקס הרמת כוסית לרגל ראש השנה בעיר אור יהודה. האירוע שהפך למפגן פוליטי, הביא אליו מאות חברי ליכוד בהם גם בכירים. בין המשתתפים נצפה גם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן.

גדעון סער נאם באירועי ואמר: "הליכוד היה תמיד תנועה ממלכתית, כך למדנו ממורנו מנחם בגין עליו השלום. הליכוד הוא הזרם המרכזי. הוא מוביל הדרך ומתווה הכיוון. הוא אינו מפלגת שוליים ואסור שירד לשוליים. עלינו לשמור על מערכות המדינה החשובות ולכבדן".

"אנו תנועה חזקה" (צילום: אסף מגל, ynet)

בהמשך דבריו התייחס סער לחקירות המתנהלות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "לפני כ-19 שנה, כשהייתי בן 32, מינה אותי ראש הממשלה נתניהו לתפקיד מזכיר הממשלה. מאז, במשך שנים רבות עשיתי לצדו דרך ארוכה – גם כשר בממשלות בראשותו, וגם בימים ששירתנו באופוזיציה כשהובלתי את הסיעה בכנסת. ביחד הורדנו את 'קדימה' מהשלטון וביחד החזרנו את הליכוד להנהגת המדינה ב-2009. עבדנו ביחד בהבנה, מתוך קרבה ובשיתוף פעולה – למען המדינה, כדרך החיים, היו לנו גם מחלוקות. זה לא שינה את העובדה החשובה ביותר: שאנחנו מאמינים באותה דרך - הדרך הלאומית, החשובה לעתיד עמנו. מנחם בגין אמר שגם המובן מאליו ראוי שייאמר. המובן מאליו הוא שאין לשפוט אדם לא בכותרות עיתונים, לא ברשתות החברתיות ולא בכיכרה של עיר. יש רשויות תביעה ושיפוט בישראל ורק הן מוסמכות להחליט. ראש ממשלת ישראל – שתרומתו למדינה במהלך כל חייו גדולה מאוד – זכאי למה שנכון לגבי כל אזרח במדינה. ערב השנה החדשה אני מקווה ומייחל שהשנה החדשה תביא עמה בשורות טובות לראש הממשלה שלנו".

בהמשך הציג סער את המצע הפוליטי שלו ואמר: "אנחנו מתנגדים להקמת מדינה פלסטינית ממערב לירדן כי אנחנו מבינים שבאופן בלתי נמנע הדבר הזה יביא לאובדן השליטה הביטחונית והדמוגרפית ויביא לאיום על המפעל הציוני. לכן – לא ניתן לזה לקרות",

סער סיפק למשתתפים את הצהרתו הפוליטית הרשמית ואמר: "חזרתי לפוליטיקה כפי שהבטחתי. חזרתי בשביל הילדים שלנו. חזרתי עם אנרגיות ותוכניות חדשות, לשרת את הציבור ב-20 השנים הבאות. הכותרת של הערב הזה היא בת ארבע מילים – ליכוד חזק לעתיד ישראל. אני מאמין שחשוב שתנועת הליכוד תהיה חזקה כדי להוביל את המדינה ולהבטיח את עתידה", דברי השר לשעבר גדעון סער.

סער בפודיום עם כיתוב המטה (צילום: אסף מגל)
הבכירים בכינוס (צילום: אסף מגל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר