מילצ'ן: "לא ציפיתי לתמורה מנתניהו ורעייתו"

מילצ'ן אמר בחקירתו כי לא ציפה לתמורה מראש הממשלה בעקבות המתנות שהעניק לו במשך השנים. בפרקליטות משוכנעים שהעדות מוסיפה חשדות נגד נתניהו (בארץ)

נתניהו ומילצ'ן (צילום: פלאש 90)

המיליארדר ארנון מילצ'ן הכחיש בחקירתו כי יש קשר כלשהו בין המתנות שהעניק לראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, לבין תמורה כשלהי שקיבל לכאורה מראש הממשלה בקידום ענייניו. בחקירתו אמר מילצ'ן כי המתנות לזוג נתניהו ניתנו ללא ציפייה לקבלת תמורה, אלא במסגרת היחסים ביניהם.

בחדשות 2 פורסם הערב (רביעי) כי בחקירתו אמר מילצ'ן שמניותיו בערוץ 10 נמכרו 'בגרוש וחצי' כלשונו, לעומת ההשקעות וההפסדים שספג בעסקה.

בכל הקשור לטענות כי נתניהו סייע לו בהשגת הויזה לארה"ב אמר מילצן כי פנה לראש הממשלה, כמו גם לגורמים נוספים, בנושא - אך זאת אך ורק על מנת לברר היכן הנושא עומד. לדבריו, על ראש הממשלה היה להתערב בכל מקרה, שכן הסיבה לעיכוב הוויזה שלו הייתה פעילותו של מילצ'ן למען ישראל בעת שהותו בה.

בחקירתו שב מילצ'ן והתעקש כי לא ניתן לבסס נגדו עבירת שוחד, אולם הצהיר כי יסכים לחזור על עדותו אודות אספקת המתנות השוטפת לזוג נתניהו גם בבית המשפט.

בחדשות 2 דווח כי במערכת המשפט הביעו שביעות רצון מחקירתו של איש העסקים ולדברי גורם במערכת אכיפת החוק, "עדות מילצ'ן הייתה מעולה ומעל למצופה, לא ניגע בו לרעה".

אתמול (שלישי) דווח כי מילצ'ן נחקר בשבוע שעבר בלונדון באזהרה בחשד שנתן שוחד לראש הממשלה נתניהו. החקירה התקיימה במסגרת הפרשה המכונה תיק 1,000 בה נבדק החשד כי ראש הממשלה נתניהו קיבל לכאורה ממתנות מאנשי עסקים וממקורבים. החקירה של מילצ'ן היא המשך לעדות פתוחה שנתן בפרשה בחודש דצמבר האחרון.

מילצ'ן לא צפוי לעמוד לדין בגין מתן שוחד לנתניהו. אך החקירה נועדה ככל הנראה להוכיח שהיה לו אינטרס מובהק להעביר את המתנות לבני הזוג נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר