"מחבק ומתעניין"

נתן מאיר מרגש את הרשת: "נתניהו שלא הכרתם"

"אני מכיר את ראש הממשלה כאיש אוהב שבא אלינו כדי להביט לנו ישר בעיניים. אני מכיר אותו כאח שכול שתומך ונמצא איתנו בכל ליבו בדרך הקשה" כתב נתן מאיר וריגש את הרשת (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
"כואב לי לראות שפניהם היפות לא רואות אור". נתניהו ורעייתו (צילום: חיים צח, לע"מ)

נתן מאיר, שרעייתו דפנה הי"ד נרצחה בשנה שעברה בפיגוע דקירה בכניסה לביתם בעתניאל, הופתע אמש (רביעי) כאשר קיבל שיחת טלפון מראש הממשלה בנימין נתניהו שביקש לברכו לשנה חדשה. מאיר בחר לספר זאת לעוקביו בפייסבוק ולבקש מהם לתמוך בו.

את דבריו פתח מאיר וכתב: "כבר הרבה זמן לא פרסמתי שום דבר. אני עסוק בבנית ביתנו מחדש. אנחנו הולכים ונבנים מיום ליום וטוב שזה נעשה הרחק מאור הזרקורים. אנחנו לעיתים קרובות מתמודדים גם עם הצער והאובדן כדי להמשיך את מפעל החיים. גם עתה אין ברצוני לומר דבר אלא רק לשתף במה שאני כבר לא מצליח לשמור בתוכי".

בשלב הזה עבר מנתן מאיר לדבר על בנימין נתניהו: "בשנה וחצי האחרונות זכיתי להכיר מעט את ראש הממשלה ורעיתו וכואב לי לראות שפניהם היפות לא רואות אור. אני מכיר את ראש הממשלה מחבק ומתעניין שוב ושוב בשלומי ובשלום הילדים. אני מכיר ראש ממשלה שמתקשר ושמבקש לדעת שאנחנו מצליחים לשרוד אחרי האסון שלנו. אני מכיר את אשתו שמחבקת את הילדים שלי בחום".

נתן מאיר בהלווית אישתו דפנה הי"ד (צילום: עפר מאיר ודניאל אליאור - ynet)

"אני מכיר את ראש הממשלה כאיש אוהב שבא אלינו כדי להביט לנו ישר בעיניים. אני מכיר אותו כאח שכול שתומך ונמצא איתנו בכל ליבו בדרך הקשה" הוסיף.

מאיר הודה לנתניהו על שיחת הטלפון: "תודה לך ראש הממשלה על עוד שיחת טלפון מנחמת ומעודדת שזכיתי לקבל ממך אתמול בערב, רגע לפני שאני הלכתי לישון ואתה כרגיל המשכת לעבוד".

את דבריו חתם: "עוד מעט מתחילה שנה חדשה. אני מבקש להכיר טובה למי שראוי לה ולהודות בכל לב למי שעושה למענינו ימים ולילות. תודה לכם מנהיגים שלנו! רבים וטובים! מאוד!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר