המשבר נגמר, הנזקים נמשכים

מחדל ההסעות בב"ב: הורים לילדים מיוחדים בסכנת פיטורין

משבר ההסעות בבני ברק אמנם נפתר זמנית, אולם ההשלכות של ימי השיבושים על המשפחות עדיין נמשכים. הורים לילדים מיוחדים בסכנת פיטורין בשל איחורים לעבודה במשך השבוע האחרון (חרדים)

אילוסטרציה, למצולמים אין כל קשר לכתבה (צילום: Serge Attal/Flash90)

מחדל ההסעות של ילדי החינוך המיוחד בבני ברק, שנחשף בסוף השבוע שעבר ב"כיכר השבת", הגיע לכאורה על פתרונו לאחר שבעירייה פעלו להשעיית המכרז בו זכתה חברת "ציר הסעות" מירושלים, אך לא הצליחה לעמוד בלחץ לעומת החברות המקומיות שפעלו במשך כל השנים, ולהן נסיון רב בתחום. אלא, שמתברר כי הפגיעה במשפחות הרבות ובהורים המגדלים ילדים מיוחדים לא הסתיימה.

ממידע שהגיע לידי "כיכר השבת" עולה כי הפגיעה העקיפה במשפחות עדיין נמשכת. כך לדוגמא במקרה של משפחה חרדית המתגוררת בבני ברק, בה אב המשפחה הינו מלמד בתלמוד תורה בעיר, האם מורה בסמינר, ולהם ילד בן 11 בעל צרכים מיוחדים הלומד במוסד לחינוך מיוחד.

מתברר, כי בשל משבר ההסעות בעיר, נאלץ האב להסיע את בנו עצמאית, ובשל כך איחר במשך כל השבוע לעבודתו בכיתה בתלמוד תורה.

הבוקר (חמישי), קרא מנהל המוסד לאב והודיע לו כי הוא מזמין אותו לשימוע לקראת פיטורין, בשל כך שאיחר במשך שבוע שלם.

"זה נורא ואיום", מספר ל"כיכר השבת" קרוב משפחה של ההורים, "לא זו בלבד שהללו מגדלים ילד בחינוך מיוחד ולא די בבעיית ההסעות שגזלה מהם אנרגיה וזמן כעת הם נאלצים גם לעמוד בפני סכנת פיטורין בשל כל המשבר. מי יתן את הדין על כך? מדובר בשערוריה נוראה".

ל"כיכר השבת" נודע כי הורים נוספים לילדים מיוחדים בעיר סובלים מהשלכות במקומות העבודה שלהם בעקבות משבר ההסעות שגרם לשיבושים בסדר יומם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר