עצומה מפתיעה

מאות שחקנים כותבים לנתניהו: לא למשחקי כדורגל בשבת

כ-270 שחקני כדורגל פונים בקריאה פומבית לראש הממשלה נתניהו העומד לאשר מתווה להמשך המשחקים בשבת: "זהו יום המנוחה שלנו - והמתנה של העם היהודי לעולם" (ספורט)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
השחקן איתי שכטר (צילום: ראובן שוורץ, ynet)

לקראת חתימתו הקרובה של ראש הממשלה נתניהו על המשך משחקי הכדורגל בשבת, מפרסמים מאות שחקנים מכתב פומבי אליו, בו הם מבקשים גם בשם בני משפחותיהם שלא לכפות עליהם להמשיך לשחק בשבת.

בתוך 12 שעות נאספו כ-270 חתימות של שחקנים, רובם מהליגה הלאומית אך גם לא מעט מפורסמים מליגת העל.

הם פונים לראש הממשלה במכתבם: "לאורך כל ימות השבוע אנו מתאמנים ומשחקים קשה, וכל מבוקשנו הוא לנוח עם בני משפחותינו ביום השבת, שהוא יום המנוחה הלאומי במדינת ישראל".

"שחקנים צריכים לנוח בשבת כדי להטעין מצברים ולצבור כוחות לאימונים ולמשחקים מוצלחים על המגרש במהלך כל השבוע. בבקשה ממך, אל תפגע בזכות היסוד הבסיסית שלנו כעובדים הזכאים ליום מנוחה שבועי, שהוא הבשורה ההיסטורית הכבירה שהעם היהודי הביא לאומות העולם!".

הם אף מאזכרים את קביעת שופטי בית המשפט העליון בעתירה לבג"ץ שהגישה בשמם 'התנועה למדינה יהודית ודמוקרטית' בדרישה להפסיק את משחקי הכדורגל בשבת והחלטות בית הדין לעבודה בתל אביב בנושא, כי אין להוציא היתר להעסקתם בשבת בניגוד לרצונם.

בין השמות החתומים על המכתב המפתיע ישנם כאמור אף שחקנים בכירים, דוגמת איתי שכטר מקבוצת בית"ר ירושלים, ערן לוי ממכבי נתניה, שיר צדק מהפועל באר שבע, שי דוד ממ"ס אשדוד, שלומי אזולאי ממכבי חיפה, גידי קניוק, ממכבי פתח תקווה, דור פרץ ממכבי תל אביב, שון גולדברג מבית"ר ירושלים ועוד רבים - שמספרם הולך ועלה ככל שחולף הזמן ומתקרב מועד החלטתו של ראש הממשלה נתניהו בנושא הטעון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר