"זיהו שהוא יהודי וזרקו אבנים"

מטר אבנים ויריות באוויר: זמר חסידי נקלע ללינץ' בירושלים

זמר חסידי ששב משבת במזרח י-ם, נקלע ללינץ' ערבי וביצע ירי באוויר בכדי להניס את הפורעים. כוח משטרה שהוזעק לאזור ביצע מעצרים בעקבות ההתפרעות. צפו ברגעי הדרמה והירי באוויר (בארץ)

מילר מנופף בנשק מול הפורעים (צילום: מתוך פייסבוק)

פורעים ערבים ביצעו הלילה (מוצ"ש) לינץ' בזמר החסידי אבי מילר בעת שנסע ברכבו בשכונת אבו טור במזרח ירושלים, לאחר שהשתתף במהלך השבת באירוע במלון 'שבע הקשתות' בעיר. מילר ירה באוויר מנשקו האישי והניס את הפורעים. לא היו נפגעים אולם נגרם נזק למכונית.

הקלידן אשר גבאי שיצא מהמלון יחד עם מילר סיפר: "מוקדם יותר יצאו האורחים באוטובוסים עם ליווי משטרתי, אני ומילר התעכבנו כדי לקפל את הציוד. בדרך נתקענו בפקק באבו טור, אנשים מסביב זיהו שהוא יהודי והתחילו לזרוק אבנים. ברחתי מהר למלון והזעקתי משטרה".

בסרטון שהופץ ברשת נראה מילר מחוץ לרכבו כשהוא מנופף בנשקו האישי לעבר הצעירים שהתאספו מסביבו. אדם, ככל הנראה תושב האזור שצפה במתרחש, נשמע מפציר במילר לצאת מהאזור ולא לחולל מהומה. "אנחנו שומרים עליך, אתה בטוח. צא מפה, עדיף לך לצאת". מילר אומר לאדם שמשכנע אותו לצאת מהאזור: "אני לא יכול לנסוע, לא יכול" ומאיים לירות במתפרעים.

מילר בהבדלה, כמה שעות לפני (באדיבות המצלם)

על פי עדי ראייה, מילר ביצע ירי באוויר בכדי להרחיק את הפורעים. למכוניתו, על פי התמונות שנפוצו ברשת, נגרם נזק של ממש מידויי האבנים, אולם בחסדי שמיים לא היו נפגעים בנפש. כוחות משטרה שהגיעו למקום ביצעו מעצרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר