אבי מילר בראיון

ניצל מלינץ': "יריתי שני כדורים באוויר - והם ברחו כמו נמלים"

הזמר החסידי אבי מילר מגולל בראיון ל"כיכר השבת" את רגעי האימה אמש בשכונת א-טור בי-ם, כשנקלע עם ילדיו למארב מתוכנן של פורעים ערבים - וניצל לאחר שירה באקדחו 2 כדורים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד האירוע הדרמטי (צילום: מתוך פייסבוק)

הזמר החסידי הפופולרי אבי מילר ובני משפחתו, לא ישכחו עוד זמן רב את החווייה המפחידה שעברה עליהם אמש בשכונת אבו-טור בירושלים.

כזכור, בתיעוד שפורסם נראה מילר כשהוא שולף את אקדחו מול פורעים ערבים שאיימו לעשות בו שפטים, ומניס אותם מהמקום בשתי יריות. כעת, בראיון ל"כיכר השבת", מתאר אבי את מה שאירע, שלב אחר שלב.

"אני מופיע הרבה בשבתות", מספר אבי מילר, "ובשבת האחרונה (אתמול) הייתי והופעתי בבית המלון שבע הקשתות שמעל הר הזיתים. אחרי ההבדלה במוצאי שבת נשארתי קצת להופעה של חיליק פרנק במקום, ואחר כך התארגנתי ויצאתי עם המשפחה".

הזמר אבי מילר (צילום: יח"צ)

"כשנסעתי לכיוון הר הצופים דרך שכונת א-טור, אני רואה 150 חבר'ה שמחכים עם 'שבריות', בודקים רכב רכב עם יש בו נוסעים יהודים ואם כן הם מפוצצים אותו באבנים".

עיקר הסיוט עוד היה לפניו: "כבר היה מאוחר מדי בשביל לברוח משם וגם אני התחלתי לספוג אבנים. זכוכיות הרכב כבר נשרטו רציני, כל הילדים שלי נכנסו ממש לפאניקה והילדה הקטנה שלי מאחורה היתה בהלם".

"לא היתה לי ברירה, לחצתי על 'אמברקס', יצאתי במהירות מהרכב, הוצאתי את האקדח שהיה עלי ויריתי שני כדורים באוויר - כמובן אחרי שבדקתי שאני לא פוגע באף אדם ישירות".

"בשלב זה", ממשיך מילר ומתאר, "המתפרעים ברחו כמו נמלים והשאירו על הכביש את המקלות שהחזיקו. בתוך זמן קצר הגיע למקום כח של משמר הגבול והשתלט על המצב. בהתחלה השוטרים לקחו לי את הנשק, אבל מיד אחרי שבדקו וגילו מה באמת היה הם החזירו לי את האקדח שאני מחזיק ברישיון ואפילו הודו לי ואמרו שפעלתי כמו שצריך וראוי לנהוג".

"אני בחור זריז ומתורגל, שירתתי בצה"ל ובמילואים אני עדיין חייל בחי"ר, ככה שראיתי כמה דברים בחיי. אני גם גר בשכונת נווה יעקב בירושלים, וכבר פעמיים ספגתי אבנים כשנסעתי באזור עם המשפחה, אבל אז לא יריתי כי היתה לי אפשרות להתקדם. הפעם לא היתה לי ברירה כי הרגשתי ממש סכנת חיים", מסיים הזמר החסידי את תיאור האירוע הקשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר