ביקר בחדרה

הגר"ד לנדו אמר לילדים: "זכיתם ללמוד בתלמוד תורה בנשיאות שר התורה"

ראש ישיבת סלבודקה הגר"ד לנדו, ממנהיגי הציבור הליטאי, הגיע היום לביקור נדיר בחדרה, בו ציין בפני הילדים את הזכות שלהם ללמוד בתלמוד תורה בנשיאות הגר"ח קנייבסקי (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילומים: באדיבות המצלם)

התרגשות רבה נרשמה הבוקר (ראשון) בקרב תלמידי תלמוד תורה 'נר שמואל' בחדרה, עם בואו של הגאון הגדול רבי דב לנדו ראש ישיבת סלבודקה.

מאות ילדי הת"ת והגנים של 'החינוך העצמאי' בעיר עמדו בפתח המוסדות עם דגלים בידיהם וקיבלו בשירה את ראש הישיבה שהטריח עצמו כדי לברכם לקראת השנה החדשה.

יצוין, כי תלמוד התורה העומד תחת נשיאותו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, מונה כארבע מאות תלמידים המגיעים בהסעות מכל רחבי העיר ומישובי הסביבה. מנהל הת"ת הרב אליהו ברונר הציג בפני הגר"ד לנדו את הישגי התלמידים במקצועות הקודש.

בדברים שנשא האורח החשוב בפני תלמידי הגנים והכיתות הנמוכות, הוא שיבח בחמימות רבה את מסירותם להגיע ממרחקים כדי להתחנך בתלמוד תורה זה.

בנאומו בפני הכיתות הגבוהות הוא אמר לתלמידים: "זכות נפלה בחלקכם ללמוד בת"ת הנמצא בנשיאותו והכוונתו של מרן הגאון רבי חיים קנייבסק, ואני מברך אתכם שתמשיכו להתעלות בתורה לתפארת הוריכם ומוריכם ולתפארת עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר