חדש מוואטסאפ

סדרת חידושים מרעננים מהאפליקציה הפופולארית אצלכם בנייד

"שתי שיחות במקביל" - זה רק חלק מהחידושים שמציגה האפליקצייה הפופולארית ווטסאפ למיליוני משתמשיה. לכל השינויים - היכנסו (דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

האפליקציה הפופולרית וואטסאפ תאפשר בקרוב לנהל שתי שיחות במקביל. העדכון החדש מאפשר לשלוח הודעות לנמען אחד ובו בזמן לנהל שיחת וידאו דרך האפליקציה.

איך זה עובד? כשאתם נמצאים בתוך שיחת וידאו, יוצג בפניכם כפתור "חזרה" כשלחיצה עליו תקטין את שיחת הוידאו לבועה שתצוף על המסך, ובכך תוכלו להתחיל או להמשיך שיחות טקסט אחרות, בקבוצות בהן אתם חברים או לאנשים פרטיים.

העדכון החדש זמין רק במכשירים המריצים את גרסת אנדרואיד אוריאו החדשה, אם מכשירכם פועל על גרסה אחרת תצטרכו להמתין בסבלנות עד שיצרנית המכשיר שלכם תתעדכן עם הגרסה החדשה, אלא אם כן אתם בעלי אייפונים ואז תוכלו להנות מהחידוש הזה כבר עכשיו.

אנשי האנדרואיד שיכולים כבר עכשיו להצטרף לאנשי האייפון ולהשתמש בפיצ'ר הזה הם בעלי מכשירים נקסוס ופיקסל של גוגל.

השוני היחיד בין אנדרואיד לאייפון בעדכון החדש הוא שרק בעלי אנדרואיד יוכלו לפתוח אפליקציה אחרת במקביל לשיחת וידאו דבר שאינו מתאפשר באייפון מאחר ואינו תומך במצב של "תמונה בתוך תמונה"

השדרוג שפתוח לכל בעלי הפלאפונים החכמים הוא בזירת הסטטוסים. על ידי לחיצה על כפתור העיפרון במסך העלאת הסטטוס תוכלו לכתוב הודעה על גבי רקע צבעוני, בדומה לסטטוסים הצבעוניים בפייסבוק - שההבדל ביניהם שבוואטסאפ הסטטוס יעלים את עצמו אחרי 24 שעות. אפשרויות אלה הוצגו עד כה למשתמשי ה"בטא" וכעת אלו זמינים בגרסה 2.17.323 ששוחררה לחנות האנדרואיד.

בגזרה המסחרית השיקה ווטסאפ אפליקציה ייעודית נפרדת לבתי עסק, דרכה יוכלו לבצע שיח עם לקוחותיהם ולשלוח אליהם הודעות. בתי עסק שיצטרפו לתכנית החדשה של ווטסאפ יזוהו על ידי החברה ויתויגו בסימול “V” בצבע ירוק.

כמה זה יעלה? כפי שהתפרסם ,בתי עסקים קטנים ייהנו משימוש חינמי באפליקציה, בעוד בתי עסק בגודל בינוני ומעלה יאלצו לשלם לחברה תשלום חודשי בסכום שאינו ידוע בשלב זה, וככל הנראה יזכו לשירותים נוספים בתמורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר