"זו בעיה נפוצה"

למה המצלמה של גלקסי S8 עושה בעיות, ואיך תסדרו אותה?

יותר ויותר רוכשים של מכשיר הגלקסי 8 של סמסונג מדווחים על תקלה שמתרחשת בו, במסגרתה המצלמה האחורית של המכשיר מאבדת פוקוס לחלוטין ויוצרת תמונות מטושטשות. אז כן, יש פתרון זמני, אבל עדיף לכם לפנות לחברה ולממש את האחריות (דיגיטל)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

משתמשים שרכשו את מכשיר ה"גלקסי 8" של סמסונג, מדווחים על תקלה שמופיעה בו כמה שבועות לאחר הרכישה, במסגרתה מצלמת המכשיר האחורית מאבדת פוקוס ויוצרת תמונות מטושטשות בלבד. מבדיקה ברשת נראה כי מדובר בבעיה נפוצה בקרב רוכשי המכשיר היוקרתי.

משתמש בפורום FXP בשם SwizZ דיווח כבר לפני כחודשיים: "כשקניתי את הגלקסי 8 אז אחרי כמה ימים שמתי לב שהמצלמה האחורית מטושטשת ולוקח לה דקות ארוכות להתפקסס, שהמצלמה הקדמית עובדת פיקס. הלכתי לחברת סמסונג ועדיין לא עבר 14 יום מהקנייה אז החליפו לי מכשיר אחרי שעשו לו פירמוט וכל הבדיקות ובסוף אמרו שזה בעיה במצלמה, בעיה חומרתית".

משתמשים נוספים דיווחו על התקלה בפורום, אחד מהם הגיב: "מסתבר שזה בעיה נפוצה במכשיר. מוזר, בגלל שבגלקסי 7 זה לא היה קורה לי, וזה הרי אותה מצלמה..."

סמסונג עצמה, ככל הידוע, לא פרסמה לציבור הודעה על התקלה שככל הנראה אינה באשמת הלקוחות אלא פגם בייצור המכשיר, מה שקומם את הרוכשים - בפרט לאור התקלות החמורות במכשיר הדגל הקודם של החברה, הגלקסי 7 נוט - שזכה לכינוי "הסמארטפון המתפוצץ".

גלקסי 8 (צילום: סמסונג)

הפתרון הפשוט לתקלה, הוא לנסות לממש את האחריות ולדאוג להחלפת המכשיר או לתיקונו - דבר שסביר להניח ייארך זמן רב וטרחה. אופציה נוספת - אם אתם בתוך 14 יום מהרכישה - היא לרוץ מהר לחנות ממנה קניתם את המכשיר ולדרוש את החלפתו או ביטול העסקה. לחילופין, מפורומים ברשת, וגם מבדיקה בערכנו בעצמנו, עולה כי ניתן לפתור את התקלה באופן זמני באמצעות ניעור / שקשוק המכשיר בכל פעם שהיא מתרחשת.

באתר "עצומה" פורסם מכתב שנועד להישלח לחברה. למרבה אכזבת העומדים מאחוריו, הוא השיג עד כה עשרות חתימות בלבד. "כמו שכולכם מתבקשים לעשות פעם בשעה / יום / שבוע - לשקשק את הפלאפון החדש והיקר שלכם, כך גם אני. ותכל'ס נמאס לי" נכתב בעצומה, "הרי בסה"כ שילמנו 3,000 ש"ח בשביל מכשיר שמבטיח חווית צילום חדשה, מדהימה ועוצרת נשימה".

"אחרי חודשים עם הפלאפון וכמה עידכונים, ראיתי ששום עדכון לא עוזר... אין פיתרון ולמיטב ידיעתי אפילו לא ציוץ או הכרה מהחברה הכ"כ ענקית הזאת..." מפרסם העצומה קרא לרוכשי המכשיר להצטרף לעצומה שתישלח לסמסונג העולמית. "בואו נקבל תמורה ראויה למחיר ששילמנו על מוצר שהיה אמור להיות לא פחות ממושלם". כאמור, עד כה העצומה לא הביאה הצלחה מזהירה.

שירות הלקוחות של סמסונג לא פעיל לאחר השעה 17:00 בערב, לא ניתן היה להשיג את תגובתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר