שיפור במצב בת ה-3

שוחררה גננת הגן בו נחנקה הילדה החרדית מחבל הערסל

הילדה החרדית בת השלוש שנחנקה אתמול מחבל ערסל-נדנדה בגן הילדים בבית שמש, מאושפזת עדיין בבית החולים, אך מצבה טוב בהרבה. הגננת שלה שוחררה ללא חשד בתום חקירתה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הערסל שנחנק את הילדה (צילום: דוברות המשטרה)

מצבה של הילדה מבית שמש שנחנקה בגן הילדים מחבל הערסל שנכרך סביב צווארה, הוטב היום (שלישי) משמעותית.

בתוך כך, במשטרה סיימו את חקירתה של הגננת בגן, והיא שוחררה ללא חשד כלשהו לאחריות פלילית על האירוע המצער.

כזכור, אתמול שיחקה ילדה חרדית בת 3 בערסל נדנדה בגן הילדים, ובשלב מסוים הבחינה עובדת בצוות הגן כי חבל הערסל מלופף על הצוואר שלה. היא מיד חילצה אותה והזעיקה את כונני ארוני ההצלה.

לאחר טיפול רפואי דחוף במקום, הובהלה הילדה באמבולנס לבית החולים הדסה עין כרם, כשמצב פציעתה מוגדר קשה מאוד.

דובי מרגלית, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה, תיאר: "מדובר בילדה שנחנקה תוך כדי משחק בערסל בגן ילדים. כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הילדה היתה ללא הכרה והענקנו לה טיפול רפואי ראשוני וסיוע נשימתי".

בהודעת בית החולים נמסר היום: "שיפור במצבה של הילדה אשר פונתה אתמול ליחידת הטראומה לאחר שנחנקה בגן הילדים. היא ערה ונושמת בעצמה, מצבה מוגדר קל והיא תועבר מהיחידה לטיפול נמרץ ילדים למחלקת אשפוז ילדים".

זירת האסון (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)

לפני ארבעה חודשים אירע אסון אחר במעון יום בקרית גת, כשיחיאל הרבסט בן ה-3, בן למשפחה מחסידות בעלזא, נחנק למוות בארגז החול לאחר שחבריו הקטנים מילאו את פיו בחול כחלק מ"משחק".

במקרה ההוא הגישו הוריו של יחיאל תביעת פיצויים על סך שני מיליון וחצי שקלים נגד הנהלת המעון, בה הם טענו כי הגננות לא השגיחו ולא טיפלו בו נכון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר