הרשויות המקומיות בישראל יהפכו לדיגיטליות

בקרוב ביזמת השרה גמליאל – יופץ קול קורא להפיכת הרשויות המקומיות בישראל יהפכו לדיגיטליות יותר על ידי העמדת פלטפורמות דיגיטליות רוחביות לכלל הרשויות המקומיות: "שירות יעיל, מהיר ונגיש אינו יכול להישאר כפריבילגיה לתושבים ברשויות החזקות. לכל אזרחי ישראל באשר הם, במרכז כמו בפריפריה, ישנה הזכות לקבל את השירות המיטבי" (בארץ, שיווקי)

כנס ראשי הרשויות המקומיות. (צילום: דוברות המשרד לשוויון חברתי)

השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל, קיימה היום (שלישי) בירושלים את כנס ראשי הרשויות המקומיות של המשרד לשוויון חברתי תחת הכותרת "ערים חכמות".

בכנס, הציגה השרה גמליאל לעשרות רבות של ראשי רשויות מקומיות מכל רחבי הארץ, את תבחיני הקול הקורא שתפיץ בקרוב ולפי יוענקו לכלל הרשויות המקומיות שייגשו לקול הקורא תקציבים של עד 300,000 ₪ לרשות להקמת פלטפורמות דיגיטליות רוחביות לשיפור השירות המוניציפאלי ולרווחת התושבים.

זאת במטרה לצמצם את הפערים בתחום בין הרשויות המקומיות ולשפר את השירותים המוניציפליים הניתנים לתושבים. במסגרת תמיכה זאת, יספק המשרד לשוויון חברתי תמיכה לרשויות מקומיות במתכונת של מאצ'ינג.

המהפכה הדיגיטלית, המתחוללת בשנים האחרונות בכל תחומי החיים, חודרת גם לשלטון המקומי ומאפשרת שיפור השירות המוניציפלי לתושב באמצעות פתרונות דיגיטליים.

עד כה, פתרונות אלו שהנגישו את השירותים המוניציפאליים באופן מיטבי ויעיל לתושבים היו בעיקר נחלת הרשויות המקומיות החזקות.

בשורת השרה גמליאל היא, לסייע לכלל הרשויות בהטמעת פתרונות אלו כחלק אינטגראלי מעבודת השירות שלהן לתושבים.

בבסיס הפתרונות הדיגיטליים, שהמשרד לשוויון חברתי יסייע בהטמעתם לכלל הרשויות, עומדים אתר אינטרנט של הרשות המקומית, מערכות דיגיטלית לניהול תהליכי ליבה ברשות (כגון ERP, GIS, CRM), נוכחות וקשר עם התושבים ברשתות חברתיות, מערכת לניהול פניות תושבים ומוקד טלפוני מאויש.

השרה לשוויון חברתי ח"כ גילה גמליאל: "במאה העשרים ואחת שירות יעיל, מהיר ונגיש אינו יכול להישאר כפריבילגיה לתושבים ברשויות החזקות. לכל אזרחי ישראל באשר הם, במרכז כמו בפריפריה, ישנה הזכות לקבל את השירות המיטבי. שירות נגיש הוא חלק משמעותי ממהפכת השוויון החברתי, וכשרה הממונה חובתי ואחריותי היא לדאוג כי לכל רשות מקומית, חזקה כמוחלשת, גדולה כקטנה, יהיו מלוא הכלים לשירות טוב יותר היאה לעידן הדיגיטלי".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר