אייפון X נחשף: הכירו את הדגם היקר ביותר בתולדות האייפון

חברת אפל חשפה היום את אייפון X, המכשיר היקר בתולדות החברה. בנוסף, הציג מנכ"ל החברה שני מכשירי אייפון נוספים ואת השעון החכם המשוכלל שיתפקד כטלפון (חדשות טכנולוגיה)

אייפון X (צילום: אפל)

ענקית הטכנולוגיה אפל הכריזה הערב (שלישי) על אייפון X, מכשיר העשור של החברה. ההשקה נערכה בתיאטרון סטיב ג'ובס בקופרטינו. מחירו של המכשיר בדגם הבסיסי יעמוד על 999 דולר, ויקטוף את תג המחיר הגבוה ביותר שגבתה החברה על אייפון עד כה. באותו מעמד הכריזה אפל על השקת אייפון 8 ואייפון 8 פלוס, ועל חידושים בתחום השעון החכם.

מעלותיו של אייפון X החדש הן: ללא שוליים, עם מסך 5.8 אינץ', ללא כפתור בית, עם מערכת זיהוי פנים, טעינה אלחוטית, מסך OLED, רזולוציה 2,436x1,135, צמד מצלמות 12MP ומייצב אופטי כפול, אנימוג'י - אימוג'י מונפשים הנשלטים על-ידי הפנים, זיכרון 64GB (המחיר 999 דולר) או 256GB (המחיר 1,149 דולר).

מנכ"ל אפל העולמית טים קוק אמר כי האייפון X יגיע בצבעים כסוף ואפור כהה. המסך יהיה בגודל 5.8 אינץ' עם הרזולוציה הגבוהה ביותר שהייתה אי פעם באייפון. המנכ"ל המשיך למנות את מעלותיו של המכשיר החדש ואמר כי הוא יהיה ללא כפתור בית, כמו קודמיו. המסך עצמו נפתח על-ידי נגיעה. במקום לחיצה על כפתור הבית, יש להחליק מתחתית המסך למעלה. במקום טביעת אצבע, באייפון X יהיה זיהוי פנים. לאייפון X מצלמה כפולה 12MP ומייצב אופטי כפול. הסוללה אמורה להחזיק מעמד שעתיים יותר מאייפון 7.

לנוכחים באולם הוצגה על מסך ענק אפשרות זיהוי הפנים במכשיר. התכונה יודעת לזהות את בעל המכשיר, גם אם גידל זקן או שם משקפים - אפילו בחושך.

בנוסף הוצגו בפני הנוכחים האייפון 8 ואייפון 8 פלוס בצבעי כסף, אפור חלל וגימור זהב. המסך של אייפון 8 יהיה 4.7 אינץ' ושל אייפון 8 פלוס יהיה 5.5 אינץ'.

למעבד המכשיר יהיו שש ליבות והרמקולים שלו יהיו חזקים יותר. המצלמה, 12MP, תהיה איכותית יותר ויהיה לה מייצב אופטי. בדגם הפלוס ישנה מצלמה כפולה.

חידוש נוסף ומרענן מבית אפל, נוגע לאיכות הווידאו הגבוהה במכשיר החדש, המאפשר צילום וידאו בסלואו מושן (צילום איטי).

פיצ'ר נוסף וחשוב הוא הטעינה האלחוטית באמצעות משטח הטענה, שיוכל להטעין גם את השעון החכם והאזניות. אם שאלתם, מחיר האייפון 8 יעמוד על 699 דולר לדגם הבסיסי, ולאייפון 8 פלוס - 799 דולר לדגם הבסיסי. את המכשירים ניתן יהיה להזמין בארה"ב החל מיום שישי, ובחנויות מה-22 בספטמבר.

התייחסות מרשימה ונוספת הייתה לאפל ווטש, השעון החכם של החברה. המנכ"ל ציין כי חלה עלייה של ממש במכירת השעונים ברבעון האחרון והשעון של אפל הוא השעון הנמכר ביותר בעולם - אף יותר ממותג היוקרה 'רולקס'. השעון החדש יהיה דומה לשעונים הקודמים של אפל, אך הפעם יגיע עם סים כך שיוכל להתנהג כמכשיר עצמאי לכל דבר.

בשעון החכם תותקן בין היתר 'אפל מיוזיק' למי שרוצה לשמוע מוזיקה בזמן פעילות ספורטיבית. בנוסף, לראשונה סירי מגיעה לשעון החכם. כמו כן, הכריזו באפל על מערכת ההפעלה watchOS 4 לשעונים חכמים.

בכדי לצמצם גודל, המהנדסים הפכו את מסך השעון לאנטנה והסים קטן בהרבה מהסים הרגיל. השעון החכם בסדרה 3 יעלה 399 דולר עם סים ו-329 ללא סים. השעון החכם ככל הנראה לא יימכר בישראל, אבל יהיה זמין בחנויות במדינות מסוימות בארצות-הברית ב-22 בספטמבר ובהזמנות מוקדמות מיום שישי הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר