מתקרב לימין

"גיבורי החיל"; אריה דרעי ערך סיור בחברון

יו"ר ש"ס ושר הפנים ערך ביקור ביישוב היהודי בחברון ובקריית ארבע. לביקור התלוו ח"כי ש"ס, ראשי מועצות מקומיות ופעילי ההתיישבות. דרעי הכריז כי חברון תקבל סמל יישוב (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מועצת יש"ע)

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי ערך אתמול (שלישי) לסיור בחברון, קריית ארבע והסביבה. "תענוג היה לראות במערת המכפלה את הלומדים במקום. זה מרגש מאוד להיות כאן לפני ראש השנה, לבקש מאבותינו ואמותינו להתפלל עלינו. אין ילד יהודי שלא יודע מי אלה אברהם יצחק ויעקב, עלינו להביא אותם למערת המכפלה כדי להכיר את המקום - זה חשוב מאוד", אמר השר.

אל הסיור התלוו חברי הכנסת מסיעת ש"ס ונכחו בו ראשי המועצות המקומיות ופעילי ההתיישבות ביו"ש.

במהלך הסיור הכריז דרעי: "לא רבים זוכים לסגור מעגל בחייהם אבל אני זכיתי. כשר הפנים בקדנציה הקודמת זכיתי לסייע לישוב היהודי בחברון שהיה ממש מצומצם, עם גרעין של אנשים מוסרי נפש. טיכסנו עצה כיצד להעביר אליהם תקציב לרכישת ספר תורה, והנה היום, לאחר עשרות שנים אני שמח לחזור לכאן כשר הפנים ולבשר, שלאחר עבודה רבה, בקרוב היישוב היהודי בחברון יקבל סמל יישוב ויהיה מועצה מקומית לכל דבר".

דרעי חתם בספר האורחים והגדיר את המתיישבים כ"גיבורי החיל".

את הסיור פתח יו"ר ש"ס ב"נתיב האבות" שם הוצגה בפניו בעיית "הבתים החצויים", אשר כתוצאה מחלוקה משפטית של הקרקע, נוצרו 'תולעים' ה'חותכות' את מקצת בתיהם של שש משפחות בשכונה, ונוצר מצב שאותן חתיכות הבתים ניצבות על קרקע פרטית פלסטינית, ואף על פי כן כל אותם בתים מיועדים להריסה ופינוי. השר עלה למרפסת לתצפית על כל השכונה ולאחר מכן נכנס לבית המשפחה לפגישה עם תושבי השכונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר