פשיטה בעירייה

חבר מועצה בכיר בעיריית בית שמש נעצר לחקירה

אל עיריית בית שמש הגיעו היום בשעות הבוקר חוקרי המשטרה, ועכבו שם לחקירה בכיר בעירייה - נציג של אחת מהחסידויות הגדולות בעיר. כמו כן הוחרמו מסמכים (חדשות)

עיריית בית שמש (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חוקרי המשטרה פשטו היום (רביעי) בשעות הבוקר על בניין עיריית בית שמש, ועכבו לחקירה עסקן חרדי בכיר ומוכר בעיר והחרימו מסמכים.

מדובר בנציג של אחת מהחסידויות הגדולות בעיר, שנושא בתפקיד משמעותי בעירייה, מטעם אחת הסיעות החרדיות בעיר.

ממידע ראשוני עולה כי החוקרים ככל הנראה ביקשו לבדוק את נושא ההסעות של החינוך המיוחד בעיר. המעצר בוצע במסגרת חקירה המתנהלת במשטרה בעקבות תלונה שהתקבלה לפיה עולה חשד להטיית מכרז של עירייה.

מדוברות המשטרה נמסר: "הבוקר עצרה המשטרה לחקירה חבר מועצה בעירייה, בישוב סמוך לירושלים, החשוד בניסיון להטות ולתווך מכרז ציבורי בשווי אלפי שקלים שמקורו בכספי ציבור התושבים וכל זאת, על פי החשד, לטובת מכרים אישיים ובעלי עניין".

"במסגרת החקירה אספו החוקרים עדויות, ראיות וממצאים לפיהם עולה חשד כי לפני כשנה פורסם ברשות המקומית מכרז
ומהחקירה עולה כי חבר המועצה פעל על פי החשד תוך הטיית תנאי המכרז באופן שהוביל לכך שחברה מסויימת היא זו שזכתה בו, על אף העובדה שלא עמדה בתנאים הנדרשים".

"כאמור, הבוקר הפכה החקירה לגלויה עם הגעת חוקרי המשטרה אשר ביצעו חיפוש במשרדו של החשוד שנעצר, והובא לחקירה ביחידת ההונאה בחשד לעבירות מרמה, הפרת אמונים והטיית תנאי מכרז. חקירת המשטרה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר