צפו: כך נראית המייבאך היוקרתית בעולם

יצרנית רכבי היוקרה מרצדס-מאייבך חשפה את הדגם היקר ביותר שלה, שלא יימכר ללקוחות, אך יציג את קו העיצוב החדש של החברה, המבקשת להתחרות ברולס רויס שנרכשה על ידי ב.מ.וו. (רכב)

רכב היוקרה החדש (צילום: יח"צ)

יצרנית רכבי היוקרה מרצדס-מאייבך השיקה בתערוכת פבל ביץ' בקליפורניה גרסת קונספט למכונית הקופה ויז'ן 6 קבריולה. המכונית לא תגיע לפס הייצור, אך היא מדגימה את קו העיצוב העתידני של יצרנית היוקרה ואת הכיוון להרחבת הדגמים בכדי להתמודד עם הדגמים שתייצר רולס רויס הנמצאת בבעלות המתחרה הגרמנית ב.מ.וו.

בחזית המכונית חרטום ארוך עם סבכת פסים רחבה וגבוהה, ויחידות תאורה צרות וארוכות. גג הרכב מתקפל כאמור, וכשהוא מקופל, מזכירה המכונית מראה של סירה יוקרתית. מושבי הרכב הם בעצם כורסאות עור מעוצבות שכמעט ומחוברות לדיפוני הדלתות. הקונסולה הקדמית מציגה מראה נקי מכפתורים ומתגים, ובה רק לוח דיגיטלי ארוך לכל רוחב הדש-בורד.

בקדמת המכונית גם פתחי אוורור וחימום גדולים המיועדים להילחם בגג הפתוח, ויסייעו בשמירה על טמפרטורה נעימה במכונית.

מתחת למכסה המנוע הענקי חבוי גם פגז' ייחודי, ועם המכונית תקבלו צמד מזוודות טרול ייחודיות לרכב המייבאך, בפגאז' גם תאים לבקבוקי יין, כוסות ומטריה.

יחידת ההנעה החשמלית כוללת ארבעה מנועים חשמליים מחוברים בנפרד לכל אחד מהגלגלים ונשלטים על-ידי מחשב המפזר בכל רגע נתון את המומנט בצורה משתנה, לפי מגוון פרמטרים כמו האצה, האטה וזווית הפניית ההגה.

ארבע המפלצות הללו מנפיקות כוח של 750 סוסים שמתאמצים להעיף את סירת היוקרה הזו קדימה מ-0 ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות, כשהמהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש עם טווח נסיעה של כ-500 ק"מ. מצברי הליתיום ממוקמים ברצפת המכונית על מנת לתרום למרכז כובד נמוך, הם ניתנים גם לטעינה מהירה המספקת 100 ק"מ טווח בתוך 5 דקות בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר