לקראת ההילולה

מערכת תאורה חדשה הותקנה בקבר רחל אמנו

מערכת תאורה חדשה הותקנה בכביש הגישה המוביל לקבר רחל אמנו, כדי להקל את הגישה לעשרות האלפים שמגיעים ביום ההילולה וכלכמיליון מבקרים במהלך השנה כולה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המנהל האזרחי)

מערכת התאורה החדשה בכביש הגישה המוביל לקבר רחל נחנכה הבוקר (חמישי). הפרויקט בוצע ביוזמת ובמימון המנהל האזרחי, בשיתוף פיקוד המרכז ומנהלת קו התפר.

המנורות אשר הוצבו לאורך הכביש המוביל אל מקום הקבר הוקמו לרווחתם של כמיליון המתפללים המבקרים את האתר מדי שנה. קו התאורה החדש מאיר את הדרך המובילה לאתר, וכן את מתחם הכניסה לקבר ואת מגרש החנייה.

בעוד פחות מחודשיים, י"א חשוון, תיערך ההילולה לציון יום פטירתה של רחל אימנו, ועשרות אלפי אנשים צפויים להגיע למקום לאורך יממה שלמה. תאורת הדרך תסייע לאלה המגיעים למקום הקבר ברגל או בכלי רכב.

טקס החניכה התקיים במעמד מנכ"ל המרכז הארצי לפיתוח מקומות קדושים, הרב יוסף שוינגר וסגן ראש המנהל האזרחי, אל"מ אורי מנדס. "פיתוח התשתיות במקומות הקדושים ביהודה ושומרון מאפשר את המשך הגעת אלפי התושבים לאתרים," אור אל"מ מנדס. "זהו המשך לעבודה הרבה המושקעת במתחם קבר רחל בשנים האחרונות ואנו נמשיך לפעול על מנת להנגיש את כלל המקומות הקדושים לציבור".

לפני כשנה נחנך קו מים שמאפשר חיבור ישיר של המתחם למערכת המים של העיר ירושלים, והחליף את התלות בקו המים מאזור בית לחם. עד היום השקיע המנהל האזרחי מעל למיליון וחצי ש"ח בפרויקטים השונים לפיתוח האתר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר