המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

בורא עולם ימשיך להכניס מסתננים, פליטים ודאע"ש לאירופה שיגרשו משם את היהודים. פעילות איתני הטבע, הסיבוכים והמלחמות יאלצו את היהודים 'להתקפל' גם מאמריקה הצפונית והדרומית (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא ברא את העולם, ברא את כדור הארץ, את כל מה שיש בכדור הארץ ואת כל מה שחי על פני כדור הארץ. הכל שייך לקדוש-ברוך-הוא ואת הכל ברא לכבודו. הוא אבא שלנו, ברא את כל העולם הזה ורוצה שהעולם שברא יתנהג בצורה של קיום עשרת הדיברות. חיות ובהמות יש לו המון, מהיהודים רוצה שיקיימו את עשרת הדיברות.

בורא עולם לא ברא את העולם הזה כדי שיהיו כמו אנשי דור המבול שהביאו לחורבן העולם. בורא עולם רוצה שהעולם יהיה טהור, זך ונקי, עולם של אמת ויושר. בורא עולם בחר ביהודים שאמרו 'נעשה ונשמע'. אם האנשים, החיות והבהמות שעל פני כדור הארץ, לא יעשו את רצון ה' – בורא עולם יעצור להם את כל רצונותיהם השליליים.

בורא עולם מכה את כדור הארץ באמצעות איתני הטבע, אש, רוחות, גשמים, שיטפונות ורעידות אדמה, כדי לומר לבני האדם בעולם לחזור בתשובה שלמה! תשובה – זה קיום עשרת הדיברות, זה עולם של אמת, יושר ואהבת חינם.

אבא שבשמיים, לא רואים ולא שומעים אותו, ולנו אין טיפת שכל להבין מי מנהיג את העולם. דרך הרוחות, הגשמים, השיטפונות, רעידות האדמה והאש, מוכיח לנו בורא עולם שהוא נמצא, זו דרכו להוכיח את מציאותו בעולם.

היהודים, שהם דוגמא לכל העולם, חייבים להפסיק את ההתבוללות, ואם התבוללו בגויים - חייבים לגייר אותם ולחזור בתשובה שלמה.

בורא עולם ימשיך להכניס מסתננים, פליטים ודאע"ש לאירופה שיגרשו משם את היהודים. פעילות איתני הטבע, הסיבוכים והמלחמות יאלצו את היהודים 'להתקפל' גם מאמריקה הצפונית והדרומית ומארה"ב, לפני שיהיה להם גרוע שבגרוע. הם כבר ברחו עם ספרי התורה מבתי הכנסת.

הקדוש-ברוך-הוא יכה את העולם בשיטפונות ורעידות אדמה. מסבך בורא עולם את מנהיגי העולם ואת המדינות ביניהם. בורא עולם מדבר עכשיו בקשיחות ובזעם קשה ביותר. חייו של כל אדם שווים יותר מכל השטויות בעולם. בורא עולם לא הולך אחורה, כל יום מרים עוד עוצמה של כוח להרס בעולם כדי להביא לתיקונו של העולם כולו. הלעגנים, המתלוצצים והליצנים ישלמו בחייהם. בורא עולם רוצה את כדור הארץ – יושר, אמת, אהבת-חינם, מעשים טובים, קיום מצוות, לימוד תורה, תפילות, בניית בית המקדש השלישי ומשיח מנהיג את העולם, לא רק בישראל.

עם ישראל נמצא בתקופה היפה ביותר שהייתה אי-פעם, בדור בו נמצא משיח שפועל ועובד לילה ויום. רואים את הניסים והנפלאות בארץ ובעולם יום יום, שנייה שנייה. זה לא נראה ולא מובן, אבל הכל ברוחניות. יש עבודה קשה למשיח, להגן על גבולות ישראל ועל כל יהודי ויהודי. יחד עם כל זה, הבחירה בידי האדם, לִחיות או לא לִחיות. בורא עולם רוצה מהיהודים לקיים דחוף את עשרת הדיברות ואת תרי"ג מצוות, להיות ביושר ואמת - עושר ואושר יבואו. יהודי שבוחר בדרך אחרת, צריך להתפלל עליו שיחזור בתשובה. משיח הוא בשר ודם, הוא נמצא בארץ ישראל, חי וקיים ויש לו אשה וילדים. ההבדל בין אדם רגיל למשיח, שמשיח רואה הכל מֵעֵבֶר לכולם, הוא איש אלוקים.

הים כבר אמרנו, מחכה להוראות הקדוש-ברוך-הוא. כשהקדוש-ברוך-הוא נותן הוראה, נותן אישור, הרוחות העזות זורעות הרס בכל העולם, חוץ מארץ ישראל. ישראל מוקפת ענן אש, מוגנת ושמורה. הקדוש-ברוך-הוא אומר לעם לישראל: אתם בארץ ישראל מוגנים ושמורים. מחוץ לארץ ישראל – גוג ומגוג ותוהו ובוהו, כי הם רוצים להפריע לארץ ישראל. כשהגויים יגרשו את היהודים מאירופה, אמריקה ומכל המקומות, הם יעשו מצווה גדולה ביותר ויבורכו מפי עליון, כי זה לטובתם ולהצלת חייהם של היהודים. הגויים הם שליחים של בורא עולם להציל את היהודים.

בורא עולם מבקש לא להתבולל! יהודים יקרים, ההתבוללות מבלבלת ליהודים את המוח. יהודים שחיים עם גויים - יגיירו אותם דחוף. יהודים אמרו 'נעשה ונשמע'.

הים גועש ורועש, מחכה להוראות בורא עולם.

רוסיה, ביבי הסתדר עם פוטין. רוסיה לא רוצה את איראן ולא את צפון קוריאה, לא רוצה שאיראן תהיה מַעצמה. אכפת לה רק מֵעצמה.

ארה"ב, טראמפ הפך להיות 'מצייץ', ולא יודע מה מצייץ. הוא בלחץ עצום, לא יודע מאיפה באה לו המכה הזאת של אסונות הטבע. כל עוד היהודים נמצאים בארה"ב, וטראמפ לא נמצא במאה אחוז עם היהודים שבארץ ישראל – ימשיכו אסונות הטבע ויהיו לו בעיות קשות. טראמפ נבחר לעזור לארץ ישראל הקדושה וליהודים בארץ ישראל. נבחר לגרש את היהודים מארה"ב לארץ ישראל. נבחר לא לשמוע לפלסטינים ולחמאס, ולא לתת להם אפילו ס"מ אחד מארץ ישראל הקדושה. נבחר לשמוע רק ליהודים שגרים בארץ ישראל. יעשה מה שכתוב פה – יהיה מוגן ושמור ויבורך מפי עליון.

חושבים שדאע"ש חוסל. לא חוסל. המוסלמים עצמם זה דאע"ש.

מצרים, סיסי עובד ביד קשה וזה עושה לו נזק עצום, מחכים להפוך את כל מצרים. זה שהוא מטפל במדבר סיני, זה כלום. הוא צריך לטפל בעמו בתוך מצרים.

רצועת עזה, החמאס, הפלסטינים ואבו מאזן, חושבים שיהיה להם גיבוי מארצות ערב, שימשיכו לחלום - לא יקבלו שום עזרה מארצות ערב. אם הפלסטינים והחמאס ברצועת עזה יעשו טעות אחת קטנה – ריבונו של עולם ימחק אותם מעל פני כדור הארץ.

ירדן, צה"ל שומר על המלך.

סין, הכלכלה הולכת ונהרסת מיום ליום. עוד מעט, סין תסתבך בסיבוכים קשים ויתנתק הקשר הכלכלי והמסחרי עם העולם. ליהודים העשירים שמשקיעים בסין כדאי להתקפל משם דחוף, כמה שיצילו יצילו, כי מי שהשקיע מיליון דולר – יהיה לו דולר אחד. יהודים – לברוח משם. להשקיע בבניית ארץ ישראל, בנדל"ן. משקיעים יהודים להתקפל ולברוח גם מירדן וגם מתורכיה.

תורכיה, ארדואן חושב להרוג ולהרוג את המורדים. הוא לא יודע שהם מתכננים מהפיכה ודאע"ש רוצה לתלות אותו על עץ.

סוריה תימחק עד הסוף ותמשיך להימחק סופית. לא יישאר ממנה זֵכֶר. הקדוש-ברוך-הוא נוקם בסוריה על שהתעללו בחיילי צה"ל במלחמות ישראל.

מדינות אירופה, חושבות שיש שקט מהטרור - הטרור לא נרגע. זה שקט שלפני הסערה, הם מתכוננים לפגוע בגדול.

עיראק, אין מי שייתן לה משענת, חיה בלי עמוד שידרה.

במזרח ירושלים צריך להיזהר מאוד. הם רוצים להפתיע במיוחד הילדים.

להיזהר במעברי החצייה.

כל הגנבים, הרמאים, אנשי הזימה והשוחד – ייתפסו כולם.

הורים יהודים, למנוע מילדיכם סמים, שתייה חריפה, הימורים והתבוללות.

יהודים יקרים, לא לצאת בחגים לקברי צדיקים בחו"ל. אסור. תישארו בארץ הקודש. אבא שבשמיים נמצא חזק בארץ הקודש! אין שם כלום.

כל נשות ישראל – לעשות הפרשת חלה בבתיכן, אך ורק בבתיכן. זה מברך את הבית, מברך את המשפחה בתוך הבית ומביא ברכה בבית. הפרשת חלה מחוץ לבית נועדה להעביר את הזמן, זה לא לשם שמיים ולא עושה כלום, רק כסף... כסף... כסף. יוצא שכרם בהפסדם ויש גם מקומות שעושים עוונות.. המצווה היא בערבי שבת ויום-טוב. כשאשה עושה בעצמה הפרשת חלה - יהיו לה ישועות וברכות בביתה, לבעלה ולילדיה.

בארץ ישראל לא חסר כלום, שמורים ומוגנים ולא יהיה כלום. יש פרנסה בשפע, שנה טובה ומבורכת, כלכלה טובה ביותר, לא חסר כסף, יש נדל"ן חזק בשפע ומיליוני יהודים צריכים לבוא. צריך הכרת הטוב על שהקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר.

יש ברכת ה' על צבא-הגנה-לישראל וליווי שמיים מעל כל חיילי צה"ל. צה"ל להיות ערני ולא להאמין לאף אחד.

כל הסימנים של איתני הטבע זו התקדמות ענקית להתגלות משיח בפרהסיה. זה בדור שלנו! לא להתמהמה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר