דהר במהירות, ברח מהשוטרים ועף לתעלה

תושב הדרום דהר 40 קמ"ש מעל המהירות המותרת וללא רישיון בתוקף וכשנתפס ניסה להימלט מהשוטרים במהירות עד שאיבד שליטה על רכבו ועף לתעלה אך יצא ללא פגע (רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

אמש (ה') במהלך פעילות הפעלת ממל"ז ( אמצעי לאכיפת מהירות) בכביש 31 לכיוון מזרח באזור מולדה, נקלט רכב פרטי הנוסע במהירות 129 קמ"ש במקום בו מותרת הנסיעה 90 קמ"ש.

השוטרים סימנו לרכב לעצור תוך שהם מדליקים אורות כחולים ומזוהים באפודות זוהרות, הנהג שהבחין בשוטרים הגביר את מהירות נסיעתו ולא ציית לסימון השוטרים. מיד עם ניסיון הימלטות הנהג, החלו השוטרים בנסיעה אחריו תוך שהם מפעילים סירנות ומסמנים לנהג לעצור.

במהלך הנסיעה אחרי הרכב הבחינו השוטרים כי הנהג ממשיך להגביר את נסיעתו ומנסה להימלט, בשלב מסוים איבד הנהג שליטה על הרכב נכנס בגדר הבטיחות ונפל לתעלה. השוטרים ניגשו מיד לעבר הרכב במטרה להגיש טיפול רפואי ראשוני, כשהגיעו לרכב הבחינו כי הנהג בן 34 תושב אזור הדרום לא נחבל, לשאלת השוטרים האם הוא זקוק לטיפול רפואי אמר שאינו זקוק והוא בסדר.

בבדיקה מעמיקה של השוטרים הוברר כי רישיון הנהיגה של הנהג פקע ב 19.03.16. כאמור, כנגד הנהג שהיה לבדו ברכב נרשמו דוחות בגין עבירת מהירות חריגה ופקיעת תוקף רישיון הנהיגה, בנוסף הנהג קיבל הזמנה לדין בבימ"ש בגין אי ציות לשוטר עקב ניסיון ההימלטות מהשוטרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר