דאעש נטל אחריות

הפחד מטרור בלונדון: מאות חיילים ברחובות

כוחות הביטחון בבריטניה ממשיכים בסריקות אחר האחראים לפיגוע שאירע אתמול ברכבת התחתית של לונדון, ובו נפצעו עשרים ותשעה בני אדם. חשוד ראשון נעצר בשבת (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שוטרים ואנשי כוחות הביטחון נפרסו ברחובות (צילום: שאטרסטוק)

בבריטניה ממשיכים כוחות הביטחון בסריקות אחר האחראים לפיגוע שאירע אתמול (שישי) ברכבת התחתית של לונדון, ובו נפצעו עשרים ותשעה בני אדם. במהלך השבת הודיעה המשטרה הבריטית כי עצרה בן 18 החשוד במסגרת חקירת הפיגוע. המשטרה טענה כי מדובר במעצר משמעותי וכי נרשמה התקדמות בחקירה.

בעקבות הפיגוע, העלתה בריטניה את רמת הכוננות לטרור לדרגה קריטית - המשמעות היא שהכוחות במדינה ערוכים לפיגוע נוסף שעלול להתבצע בכל רגע. בניסיון להגביר את תחושת הביטחון, נפרסו במהלך סוף השבוע מאות חיילים בריטים ברחבי המדינה.

במקביל, ממשיכים הכוחות בבריטניה לבחון את מצלמות האבטחה באזור תחנת הרכבת, בניסיון לעלות על זהות מניח מטען החבלה ושותפיו. מתמונות שפורסמו ברשת עולה כי מטען החבלה הוטמן בתוך פח שכוסה בשקית, וממנו הציצו כבלים.

בקרונות הרכבת שנפגעה מהפיגוע, היו מצלמות וידאו. במשטרה מנסים להגיע לחשודים באמצעות אותן מצלמות, כמו גם אלפי מצלמות שפרוסות בתחנות הרכבת התחתית ונבדקות מאז הפיגוע. יצויין כי התחנה בה אירע הפיגוע נפתחה מחדש במהלך סוף השבוע ופועלת כעת כסדרה.

במהלך ליל אמש הודיע ארגון "המדינה האיסלאמית" כי נטל אחריות לפיגוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר