"לשפוך דם של בן אדם?"

מרגי: "קורא לדרעי - לא לקבל את ההתפטרות של גואטה"

ח"כ יעקב מרגי מש"ס מתייחס לראשונה להתפטרות חברו לסיעה יגאל גואטה, וקורא ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי שלא לקבל את ההתפטרות • "איבדנו צלם", הוא אומר, "שוכחים לו את העשייה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
גואטה, מרגי ודרעי (צילומים: הדס פרוש ויונתן זינדל - פלאש 90)

חברי הכנסת של ש"ס, שומרים על שתיקה בשבוע האחרון, מאז הודיע חבר-הכנסת יגאל גואטה, מזכ"ל המפלגה, כי החליט להתפטר מחברותו בכנסת, במיוחד אותם ח"כים שיש בפיהם טענות וביקורת, העדיפו להשמיע אותה בשיחות סגורות ושלא לציטוט.

בשעות הצהריים (ראשון), שעות ספורות לאחר שגואטה הגיש את מכתב ההתפטרות ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, קורא ח"כ יעקב מרגי, יו"ר ועדת החינוך של הכנסת, ליו"ר המפלגה, שר הפנים אריה דרעי - שלא לקבל את התפטרות גואטה ולפעול להשארתו בתנועה.

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר ח"כ יעקב מרגי: "אני קורא ליגאל לחזור בו. אני קורא ליו"ר המפלגה דרעי שלא לקבל את ההתפטרות של יגאל. לעשות הכל".

"אם יגאל צריך להתנצל לרבנים - שילך ויתנצל, יבהיר את עצמו", אומר מרגי, "שיעשה כל מה שצריך".

ח"כ מרגי תוקף את השיימניג שנעשה לגואטה ואומר כי "לשפוך דם של בן אדם, עד כדי רדיפה? אף אחד לא חף מטעויות, בן אדם לא חף מטעויות. אני חושב שזה לא במקום. איבדנו צלם. שוכחים לו את כל העשייה. צריכים לעשות חשבון נפש".

צפו: ח"כ יגאל גואטה לאחר ההתפטרות

כפי שדווח ב"כיכר השבת", אחד מחברי מועצת חכמי התורה זעם בסוף השבוע על העובדה שאף אחד מנציגי ש"ס לא הגיע להתייעץ עימו בנושא התפטרותו של גואטה.

"מקורבים מובילים מהלכים דרמטיים מבחינת ש"ס, זו הנהגת המפלגה, אף אחד לא הגיע להתייעץ בנושא, אני מתעדכן דרך התלמידים ששמעו בתקשורת מה קורה", התבטא חבר המועצת.

דבריו החריפים של חבר המועצת מצטרפים לדברי חבר מועצת נוסף שהביע תסכול מההתנהלות סביב הפרשה והתבטא, כפי שדווח ב"כיכר השבת", כי "אם יגאל מתפטר גם אני אתפטר". כשבנוסף, חבר מועצת שלישי הביע את דעתו כי יש לנזוף בגואטה אך להשאירו בכנסת.

כזכור, אמש דווח בחדשות 2 כי מי שדוחף בכל הכוח להתפטרות גואטה הוא הרב יעקב כהן, בנו של הגר"ש כהן, שפועל בנושא נגד השר אריה דרעי.

בשיחה שנחשפה ב"כיכר השבת", בין גואטה לפעילים במפלגה, טען גואטה כי אנשים חתכו את הראיון שלו במטרה לפגוע בו: "אמרתי בראיון שזה איסור חמור מהתורה וזו תועבה, אנשים רעים חתכו את זה".

"חכם שלום והרב בעדני כבר שמעו את זה, שמעו הכל, הם הבינו שמדובר פה באנשים רעים שמנסים לסלף את דבריי", אמר גואטה ותקף את אלו שניהלו נגדו את הקמפיין: "אלו חבורת אנשים רשעים, שונאים שלנו, הם מחררי ריב, הם רוצים מחלוקת עם ש"ס ולא רוצים שש"ס תתרומם, אנחנו יודעים מי האנשים שמפיצים את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר