בפגישה עם מנהיגים יהודים

מלך ירדן: לסיים החקירה כדי להשיב את היחסים למסלולם

עבדאללה, מלך ירדן, דורש שישראל תסיים בהקדם את חקירת אירוע הירי בשגרירות בעמאן. לדבריו, בפגישה עם מנהיגים יהודים, המטרה היא - להשיב את היחסים בין המדינות למסלולם (אקטואליה)

עבדאללה (צילום: בית המלוכה הירדני)

עבדאללה, מלך ירדן, דורש שישראל תסיים בהקדם את חקירת אירוע הירי בשגרירות הישראלית בעמאן, במהלכו הותקף מאבטח ישראלי ובתגובה ירה והרג שני ירדנים.

במהלך פגישה שקיים עם מנהיגים יהודים בניו יורק, בשולי העצרת הכללית של האו"ם - במסגרתה ינאם הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו - אמר עבדאללה כי ישראל צריכה לסיים את החקירה של האירוע.

לדברי מלך ירדן, בין אם המאבטח יצא זכאי ובין אם ייצא אשם - "צריך לסיים את זה", לדבריו, זאת "כדי להשיב את היחסים למסלולם".

במהלך שיחתו עם המנהיגים היהודים בניו יורק, הביע עבדאללה חשש גדול מנוכחותה של איראן בסוריה. כמו כן הביע מלך ירדן סיפוק מגישת טראמפ לפתרון הסכסוך בין ישראל והפלסטינים.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צפוי להיפגש מחר, יום שלישי, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. ביום רביעי יפגוש את מלך ירדן עבדאללה ולאחר מכן את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

אמש נועד חתנו היהודי של טראמפ והיועץ המיוחד שלו, ג'ארד קושנר, עם ראש הממשלה נתניהו, לקראת פגישתו עם נשיא ארה"ב. בפגישה השתתפו גם שגריר ארצות הברית בישראל דיויד פרידמן והשליח המיוחד ג'ייסון גרינבלט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר