ערב ראש השנה

מפקדי המשטרה התברכו בבני ברק • תיעוד

סגל הפיקוד הבכיר של מרחב דן במשטרה הגיעו לביקור במעונם של הגר"ש בעדני והאדמו"רים ממודז'יץ וסדיגורא, עדכנו את הרבנים בפעילות המשטרה והתברכו • צפו (חדשות)

(צילום: דוד זר)

סגל הפיקוד הבכיר של מרחב דן במשטרה הגיעו אמש (ראשון) עם רב המחוז לביקור במעונם של הגר"ש בעדני והאדמו"רים ממודז'יץ וסדיגורא, כשהם מלווים באליהו ארנד מנהל לשכת סגן ראש העיר מנחם שפירא ויעקב זכריהו מנהל לשכת אליהו דדון.

הביקור החל במעונו של הגר"ש בעדני לשם הגיעו ממ"ר דן נצ"מ מומי בוריה, רב המחוז רפ"ק אליהו קב, סממ"ר דן סנ"צ ניסן מנשי ומפקד השיטור העירוני בב"ב פקד מאיר סויסה.

הגר"ש בעדני שיבח את השיתוף הפעולה בין פרנסי העיר והרבנים לבין המשטרה ואמר שזה כבר מסורת זכורה לטוב בבני ברק שעובדים בשיתוף פעולה. בתום הפגישה בירך את הנוכחים בהצלחת הדרך וברכת שנה טובה.

משם המשיכו למעונו של כ"ק האדמו"ר ממודז'יץ, שם סקר מפקד השיטור מאיר סויסה את הפעילות המרובה שנעשית למען תושבי העיר כשהוא מציין שהפריצות של הגנבים בבני ברק לדירות בשבתות וחגים ירד משמעותית וזאת בעקבות יוזמתו של סגן ראש העיר מנחם שפירא על מוקדי תלונות שבהם יש נכרים והתושבים יכולים להתלונן שם והם מעבירים את התלונה ישירות לפקחים ושוטרים נכרים וזאת בברכת רבני העיר.

הביקור ננעל במעונו של כ"ק האדמו"ר מסדיגורא שם סקרו בפניו סגל הפיקוד הבכיר על הפעולות הרבות להורדת הפשיעה בגנים הציבוריים ועל הפעילות הרבה שהפקחים והשוטרים עושים להזרים את התנועה ברחבי העיר.

האדמו"ר בירך את כל הנוכחים בשנה טובה כשהוא מעניק דבש לכל אחד ואחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר