אלימות השוטרים

המפכ"ל "הרגיש רע" אך גפני תוקף: "טרם התבטא"

ח"כ משה גפני אומר כי אסור לעבור בשתיקה על אלימות המשטרה. בתגובה, אומר השר ארדן כי הנושא לא טויח. בנוסף, תוקף גפני את המפכ"ל שטרם התבטא בנושא (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך התבטא כי הרגיש רע מאוד כשראה את סרטוני האלימות של המשטרה בהפגנת הקנאים אתמול (ראשון) בצומת שרי ישראל בירושלים, אך למרות זאת, ח"כ משה גפני, יו"ר 'דגל התורה', בוחר לתקוף את המפכ"ל שלדבריו לא התייחס ולא התבטא בנושא.

גפני שוחח עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן ואמר כי "אסור לעבור בשקט על האלימות הקשה של השוטרים בהפגנה אמש, מדובר באלימות חסרת רסן שאסור לעבור עליה לסדר היום בעיקר כשמדובר בשוטרים שאמונים לשמור על הסדר הציבורי".

ארדן הגיב כי "הנושא נחקר על ידי מח"ש, לא יטויח, ויטופל באופן הנכון ביותר".

גפני העביר "ביקורת חריפה על מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך שטרם התבטא עד כה בנושא אלימות השוטרים". לדבריו: "העומד בראש המערכת צריך לומר את דברו ולא להסתתר. מדובר בפעולה חמורה מאד שנעשתה על ידי השוטרים ומי שאין לו את האומץ לעמוד בפני הציבור ולקחת אחריות לא ראוי לעמוד בראש המשטרה".

כאמור, המפכ"ל אלשיך התייחס הבוקר לאלימות השוטרים ואמר: "הרגשתי רע מאוד כשראיתי את הסרטונים מהאלימות בירושלים".

לדבריו: "היתה אלימות קשה של החרדים, הפעלת הכוח מולם על פניו-לא מוצדק". אלשיך הוסיף ואמר כי "אפשר היה לצאת מהסיטואציה הזו אחרת. אם השוטר איבד שליטה - הוא ישלם על זה".

"שוחחתי אמש והיום עם פיקוד מחוז ירושלים ונתתי את דעתי בענין. מח"ש חוקרת. לאחר סיום חקירת מח"ש נערוך בדיקה משלנו", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר