בג"ץ הכדורגלנים: יופסקו המשחקים בשבת?

השחקנים שמיוצגים על ידי התנועה למדינה יהודית ודמוקרטית טוענים שהממשלה מבזה את בית המשפט ואת חוקי המדינה בכך שהיא מאפשרת את המשך קיום המשחקים בשבת (חוק ומשפט, שיווקי)

בג"ץ הכדורגלנים. אילוסטרציה (צילום: פלאש90)

מחר (שלישי) בשעה 11:30 יקיימו שופטי בג"ץ דיון בעתירת שחקני הכדורגל מליגת העל ומהליגה הלאומית נגד הממשלה וההתאחדות לכדורגל הדורשים ששופטי בג"ץ יורו על הפסקת קיום המשחקים בשבת שפוגעים בזכויותיהם הדתיות והסוציאליות המעוגנות בחוק "שעות עבודה ומנוחה".

השחקנים שמיוצגים על ידי התנועה למדינה יהודית ודמוקרטית טוענים שהממשלה מבזה את בית המשפט ואת חוקי המדינה בכך שהיא מאפשרת את המשך קיום המשחקים בשבת.

בתנועה למדינה יהודית ודמוקרטית מוסרים כי: "בתגובתה לבג"ץ הממשלה זורה חול בפני השופטים. הממשלה מבקשת משופטי בג"ץ לדחות בחודשיים את הכרעת הדין כדי שתוכל לדון בהיבטים הכלכליים של דו"ח הועדה הבין-משרדית בראשות שרת התרבות הספורט מירי רגב, זאת למרות שהוועדה כלל לא הוציאה מתחת ידיה דו"ח סופי בנושא. בית המשפט הקציב בדצמבר 2015 שלושה חודשים בלבד לשם הגשת דו"ח המלצות. שנתיים חלפו, שום דו"ח סופי לא נכתב, וכעת הממשלה ממשיכה להתל בשופטי בג"ץ ומבקשת לדון ביישום הדו"ח שכלל לא נכתב".

בזמן שחלף חתמו 311 שחקנים ומאמנים מליגת העל ומהליגה הלאומית בדרישה מראש הממשלה כי לא יוציא כל היתר לענף הכדורגל שיכפה עליהם לשחק בשבת.

התנועה למדינה יהודית ודמוקרטית מסרה כי על שופטי בג"ץ להורות על אכיפה מידית של חוק שעות עבודה ומנוחה והפסקת קיום כל משחקי הכדורגל ביום השבת, כלשון החוק וכרצון שחקני הכדורגל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר