הנופש בצפון נגמר בטרגדיה

אב חרדי קפץ לנהר הירדן כדי להציל את בתו - וטבע למוות

חרדי בן 46 קפץ היום אחר הצהריים לנהר הירדן כדי להציל את בתו שהיתה בסכנת חיים - היא חולצה ללא פגע, אך הוא בעצמו טבע. פעולות ההחייאה בו לא הועילו, ומותו נקבע במקום (חדשות, חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

בסמוך לגשר אריק בנהר הירדן בילתה אחר הצהריים (שני) משפחה חרדית המתגוררת בירושלים, ובשלב מסוים הבחין האב כי בתו נקלעה למצוקה בתוך המים, ומיהר לקפוץ להצילה.

עוברי אורח שנסעו בכביש הסמוך ו-2 אזרחים שעצרו במקום, הוזעקו לשטח על ידי בני המשפחה הנואשים, רצו למי הנהר - מהם כבר יצאה הנערה ללא פגע - ומשו את האב שטבע בעצמו. למרבה הצער פעולות ההחייאה בו לא עזרו, ומותו נקבע בידי כוחות ההצלה. בתו, בת ה-16, חולצה כאמור בשלום מהמים. ההרוג הוא הרב שלמה זלמן בלוי, בנו של הרב דוד נחמן בלוי זצ"ל.

פאראמדיק מד"א אלי אסולין תיאר: "כשהגענו לנהר, מרחק של מספר דקות הליכה בודדות מהכביש, חברנו לאזרחים ולצוות של יחידת חילוץ שביצעו פעולות החייאה בסיסיות בגבר כבן 46 שנמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכלל תרופות, הנשמה ועיסויים, לצערנו בסופן נקבע מותו".

מדוברות המשטרה נמסר: "אזרחים שהוזעקו על ידי בני משפחה משו את האב (46) מהמים. מתנדבי יחידת חילוץ גולן ביצעו החייאה במקום, יחד עם גורמי רפואה, ולפני זמן קצר נקבע מותו של האב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר