אלימות השוטרים

העדה החרדית על האלימות: "דיכוי אכזרי נגד היהדות"

"משטרת ירושלים מנהלת דיכוי אכזרי נגד היהדות החרדית" - נאמר במודעות שמפרסמת העדה החרדית בעקבות אלימות השוטרים בהפגנה בירושלים אתמול. "מחובתינו להשמיע קול מחאה גדולה שתזעזע ותניע את אמות הסיפים" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"בתקופה האחרונה מנהלת משטרת ירושלים דיכוי אכזרי נגד היהדות החרדית" - כך נאמר בהודעות שפרסמת הערב (שני) העדה החרדית על גבי פשקווילים ברחבי הריכוזים החרדים, זאת בעקבות האלימות המוגזמת שהפעילה המשטרה כלפי המפגינים בבירה אמש. "המשטרה מפעילה יד קשה וברוטאלית ביותר נגד כל מי שמשמיע קול זעקת מחאה, מתנהגים כחיות טרף צמאי דם מול החרדים לדבר ה' הכואבים" נאמר.

"ביום שבת קודש העעל"ט פר' נצו"י, כשיצאו המוני המוחים לכבוד השבת אל עבר רחוב הנביאים, עמדו בצד הכביש ומחו בקריאות שבת שבת, התפרצו מולם חיות טרף שוטרים צמאי דם במכות אכזריות עד זוב דם, בעיטות וחניקות בצורה איומה, כשמפקדם הדתי חובש הכיפה הסרוגה תושב ההתנחלות בחברון מעודד אותם בקריאות: 'עבודה מעולה', הנשמע כדבר הזה אצל מתוקנים שבאומות?" תמהים בעדה.

אלימות השוטרים

"וחמורה שבעתיים ושבע היתה התנהגות המשטרה אתמול במחאה נגד גזירות הגיוס ומעצרם הממושך של צעירים מבני היהדות החרדית, פשטו את ידם באלימות נוראה ובלתי ניתנת לתיאור, שברו עצמות, הרסו ולא חמלו, השתמשו בכל כוחם להדוף ולהשתיק את קול המחאה הכאובה. האם אין מעצור לשפלות רוחם של מפקדי משטרת ירושלים הנותנים דרור ליצריהם האפלים תוך כיסוי חוקי כביכול".

"לא נוכל להחריש ולשתוק את מול מעללי המשטרה, ומחובתינו להשמיע קול מחאה גדולה שתזעזע ותניע את אמות הסיפים, למען יראה כל העולם עד היכן מגיעה התדרדרותם התהומית של משטרת ירושלים והעומדים בראשה".

בעדה ממשיכים ו"פונים אנו אל כל בעל מצפון ורגש אנושי, אנא עשו כל שביכולתכם לעצור בעד הישנות מראות המזכירות ימים אפלים מאד בתולדות עמנו בתקופה הקשה בארצות הגולה, לא תקפ"ץ. ומול אינקוויזיציה אכזרית זו נכריז ונאמר, כי מכות עינויים ומעצרים בגלותא דערב רב לא יביאו אותנו לעבור על קוץ ותג מתורה"ק, תורתינו הק' אמת ונצחית ומיניה לא נזוע עד עת קץ בב"א".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר