סירב להיפגש עמם

נתניהו נגד הרפורמים: "הם רצו לקבל הכרה בדלת האחורית"

בשיחה עם כתבים הלילה, הבהיר ראש הממשלה את עמדתו הנוכחית בסוגיית מתווה הכותל שידון היום שוב בבג"ץ, התואמת את עמדת המפלגות החרדיות שבעד הקפאתו (ארץ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הסביר אמש (שני) את החלטתו לגבי המשתתפים בפגישתו עם מנהיגי יהדות ארה"ב בה הוא שוהה כעת, שכזכור נעדרו ממנה נציגי הרפורמים והקונסרבטיבים.

נתניהו, שמתכונן כעת לנאומו הערב בכינוס העצרת הכללית של האו"ם רצה כאמור להבהיר לכתבים מדוע החליט שלא להיפגש עמם, ונימק את עמדתו בסוגיית מתווה הכותל שנוגדת את עמדת הזרמים הכפרנייםץ

לדבריו, המתווה הוקפא לאחר שהתברר לו שבאמצעותו רצו הרפורמים והקונסרבטיבים לקבל הכרה בדלת האחורית, בהיחבא, באמתלה של סעיף טכני לשותפות בניהול הכותל המערבי.

נתניהו עוקץ את הרפורמים: "מה שקרה עם מתווה הגז - קרה גם לכם" (צילום ארכיון: ‎Jewish Federations of North America / פייסבוק)

דבריו הנחרצים הללו של ראש הממשלה באים על רקע תשובת המדינה שצריכה להינתן היום לשתי השאלות שהציגו לה שופטי בג"ץ בנוגע לעתירות בנושא מתווה הכותל המוקפא.

נציגי המדינה בבית המשפט צפויים להשיב בשלילה גם על השאלה האם בג"ץ מוסמך לאכוף על הממשלה את יישום המתווה וגם על השאלה האם היא מוכנה לדון מחדש בישומו של המתווה שאושר בממשלה ולאחר מכן הוקפא כדרישת המפלגות החרדיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר