חשד לקבלת שוחד

לפנות בוקר: נעצרו 2 בכירים במשרד הבריאות

חשד חמור: יבואן גדול ניסה להבריח מוצרים לישראל ללא הביקורת הנדרשת, וכדי להצליח בכך העביר תשלומי שוחד למספר גורמים, בהם בכירים במשרד הבריאות - שנעצרו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

שני עובדים בכירים במשרד הבריאות ושני עמילי מכס, נעצרו הבוקר (שלישי) על ידי משטרת ישראל, במסגרת פרשיית ההברחה של תוספי מזון לספורטאים, שלפני כשבוע הפכה חקירתה לגלויה.

הארבעה, בהם כאמור גם שני מהנדסי מזון בכירים במשרד הבריאות, נעצרו לפנות בוקר בחשד כי קיבלו שוחד מיבואן בתחום הספורט, במטרה לאשר ולקדם ייבוא של תוספי מזון לספורטאים, ללא ביצוע בדיקות מתחייבות.

על פי החשד, יבואן גדול מאוד בארץ ייבא תוספי מזון כדי לשווקם לספורטאים, אך ניסה להבריח אותם ארצה מבלי שייבדקו על ידי משרד הבריאות, זאת באמצעות תשלום שוחד למנהלת תחנת ההסגר במשרד הבריאות בנמל אשדוד. הוא אף חשוד כי שיחד שני בכירים נוספים במשרד הבריאות, האחראים על מתן אישורי ייבוא של מזון לישראל.

הארבעה יובאו היום לבית משפט השלום בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרם ואת מעצרה בשנית של מנהלת תחנת ההסגר בנמל אשדוד.

מהמשטרה נמסר: מדובר בהתפתחות בחקירה שהפכה גלויה לפני כשבוע, במסגרתה עצרו חוקרי להב 433 בשבוע שעבר את מנהלת תחנת הסגר בנמל אשדוד ויבואן, בתום חקירה סמויה שנערכה במהלך החודשים האחרונים. עוד נודע, כי החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים וכן פעולות נוספות בשיתוף פעולה עם רשות המיסים ובכירי משרד הבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר