"שיתוף פעולה"

פיוס בערד: השר יעקב ליצמן וראש העיר ניסן בן חמו נפגשו

שר הבריאות יעקב ליצמן נפגש עם ראש עיריית ערד ניסן בן חמו בניסיון לפתור את המשבר בין העירייה לבין קהילת גור. השנים סיכמו על שיתוף פעולה והורדת גובה הלהבות (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הפגישה (צילום: דוברות עיריית ערד)

מורידים את גובה הלהבות: שר הבריאות יעקב ליצמן נפגש הבוקר (שלישי) עם ראש עיריית ערד ניסן בן חמו בניסיון לפתור את המשבר בין העירייה לבין קהילת גור המתגוררת בעיר.

לדברי הנוכחים, "הפגישה הוגדרה כטובה והשניים סיכמו על שיתוף פעולה והורדת גובה להבות".

במסגרת ההבנות הראשוניות יוסרו השלטים ההדדיים שגרמו לסערה הציבורית ולפגיעה ברגשותיהם של חסידי גור.

ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך הפגישה סוכם גם כי לקראת שנה חדשה נותנים הצדדים הזדמנות נוספת לשינוי אוירה והיחס. כמו כן צרכי הקהילה יבדקו חיובית בידי העירייה כדי להגיע לעבודה משותפת.

הפגישה התקיימה על רקע ההידברות בין נציגי התושבים המקומיים לראשי הקהילה החסידית שהתקיימו במשך השבוע האחרון בחסות המשטרה במטרה להרגיע את הרוחות הסוערות.

ראש העיר בן חמו פרסם פהודעה לתושבים על המפגש עם שר הבריאות ליצמן וכתב: "בעקבות האירוע החמור שאירע במוצאי שבת, ולאחר מפגש ראשוני בין נציגי תושבים ונציגי חסידות גור, הסכמנו שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן ואנוכי שעלינו לפעול מתוך אחריות משותפת להרגעת הרוחות.

"הבוקר הגיעו השר יעקב ליצמן וחברי וועד החסידות לפגישה בלשכתי בה השתתפו סגני ומ"מ דודי אוחנונה וסגני אלי מצליח. בפגישה בינינו עלתה נכונות להתחיל בצעדים בוני אמון בין המגזרים שיאפשרו להוריד את המתיחות בעיר בדגש על המרחב הציבורי. בשלב ראשון יוסרו כל שלטי המחאה כפי שהוסכם בין התושבים לוועדה וכן תופסק כריזת השבת מבתים פרטיים.

"כמחווה של רצון טוב תדון העירייה בשתי בקשות הנוגעות להקצאות קרקע שהוגשו לעירייה זה מכבר האחת עבור מעון ילדים והשנייה עבור הקמת בית כנסת ליד מבנה ביה"ס שובו בשטח המיועד למבנה ציבור.

"הוסכם כי השיח ימשך ברמת התושבים וברמת ההנהגה לאחר החגים וזאת על מנת לדון על סוגיות נוספות המטרידות את הצדדים. אני מאחל לכולם חג שמח ומהנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר