המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

בורא עולם ממשיך וימשיך להשתמש באיתני הטבע, ימשיכו הרוחות הקשות והגשמים הקשים, ימשיכו סופות הרוח הקשות, השיטפונות, חצי צונאמי או צונאמי שלם, רעידות האדמה והרבה הרבה אש (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מברך את עם ישראל בשנה טובה, מבורכת ומוצלחת, חזרה בתשובה של כל היהודים, הגנה ושמירה לכל ארץ הקודש, כתיבה וגמר חתימה טובה ויזכו הדור הזה בקרוב להופעת וגילוי מלך המשיח בפרהסיה.

בורא עולם ממשיך וימשיך להשתמש באיתני הטבע, ימשיכו הרוחות הקשות והגשמים הקשים, ימשיכו סופות הרוח הקשות, השיטפונות, חצי צונאמי או צונאמי שלם, רעידות האדמה והרבה הרבה אש. כל ארץ ומדינה, ראש ממשלה או נשיא, שירצו להפריע לארץ ישראל הקדושה וליהודים הגרים בארץ ישראל הקדושה, וירצו לקחת חלקים מאדמת הקודש - בורא עולם יכה אותם ואת מדינתם, מכות קשות ביותר ויתחרטו על שנולדו.

קים, נשיא צפון קוריאה, נהנה להציק למדינות הסובבות אותו. צופה בהם שרצים כמו מטורפים למקלטים ופוחדים מהטיל שהוא שולח, שאין בו לא מימן ולא אטום - ריק. הוא מקבל סיפוק כשרואה על מסכי הטלוויזיה והרדאר איך האנשים רצים כמו נמלים, ונהנה מזה. כל זמן שהוא מרגיז את טראמפ וכל מיני מדינות – יש לו סיפוק, זו הנאתו. הוא לא משוגע, הוא בסך הכל לא התבגר. צוחק על כל המדינות.

צריך להתעלם ממנו, לא לדבר עליו אף מילה ולא להזכיר אותו בתקשורת העולמית - ככה יפסיק עם הלהטוטים האלה. למרות שהוא עושה צחוק, יש לו טילי אטום ומימן אבל הוא לא מבזבז תחמושת. הוא שולח טילים ריקים, עם טיפת תחמושת ומשגע את כל העולם.

למרות הכל, העולם צריך להיות בכוננות ודריכות בעניין קים, צפון קוריאה ועוד מדינות.

ארה"ב, טראמפ, לא לאיים להתפטר. למצוא דיבור נעים ויפה לעם בארה"ב ובעולם. לחשוב פעמיים לפני שאתה מדבר משפט או שניים, כדי שלא יהיה בלאגן ופאניקה. בסוף הכל יחזור אליך ויפריע לך בנשיאות.

טראמפ, בא לגרש את היהודים מארה"ב, ולחזק את היהודים בארץ ישראל. אם לא יעשה זאת, ייתן לו הקדוש-ברוך-הוא עבודה בארה"ב, להתעסק בה.

הפלסטינים והחמאס, לא רוצים שלום, הם רוצים מלחמה. טראמפ תפקידו לסתום להם את הפיות שיפסיקו להפריע לעם היהודי.

רוסיה, פוטין שמח מהצד, במה שקורה בעולם. קים נשיא צפון קוריאה מצחיק אותו. רוסיה מוכרת נשק ותחמושת, זו פרנסתה. בליבה פנימה, רוסיה רוצה שישראל תשמיד את כל התחמושת של סוריה ואיראן, והיא תמשיך למכור להן.

ישראל לא צריכה את ה'טובות' של ארה"ב ורוסיה, צריכה רק להודיע להן שהולכת לעשות משימה מיוחדת - לא צריכה לבקש רשות.

בצרפת, ימשיכו הבלאגן והפיגועים בצורה קשה ביותר, כפולה ומכופלת. פעם זה היה בסתר, היום בגלוי.

אירופה תתמלא אנטישמיות כבדה וקשה, ואיתני הטבע יכו אותה קשה. אירופה תהפוך למוסלמית והיהודים, על אפם וחמתם – יברחו משם כמו ילדים טובים ומתוקים.

הים חזר לאֵיתנו ומחכה להוראה חדשה - תוך ימים ספורים יקבל את ההוראה החדשה.

איראן מתקרבת לגבולות ישראל וישראל מבקשת שתתרחק מגבולותיה, אחרת ישראל תפעל ובחמש דקות תחסל את השיירה של איראן, גם אם היא תהיה 10-20 ק"מ. כולם שונאים את איראן. אם צה"ל יראה משהו מוזר מכיוון איראן – יפעל וישמיד! לא ישאל אף אחד. לא כדאי לאיראן להתקרב לגבולות ישראל.

סוריה מתה, נמחקת סופית. ממשיך ההרג עד אין-סוף.

עיראק נגמרת, נהרסת ואין לה תקווה.

תורכיה הבאה בתור להיהרס ולהימחק. דאע"ש והמורדים מחכים לרגע המתאים כדי לעשות מהפיכה בתורכיה.

סעודיה, קטאר וכווית מנופחים, הם נותנים כסף ומנהלים את הטרור בשלט רחוק.

מצרים, סיסי חושב שאם יבוא לקראת החמאס יוקל לו ורוצה לפתוח את רפיח - משם תפתח לו הרעה שלא העלה על דעתו. הוא טומן לעצמו מלכודת שלא ייצא ממנה לעולם.

דאע"ש, חמאס ופלסטינים וחיילי מצרים, יהרגו זה את זה בלי סוף.

ירדן בכף-הקלע. מלך ירדן מתקשר לטראמפ, אבו מאזן מתקשר לטראמפ, וטראמפ אומר 'תפסיקו להפריע לי, אני עסוק בצרות שלי בארה"ב'.

תשמעו יהודים: לא תקום מדינה פלסטינית לעולמי עולמים! הערבים קנאים ובעלי שנאת חינם. הם שונאים את היהודים ומִקִנְאָה הם לא רוצים שלום. הם רוצים לזרוק אותנו מארץ ישראל, סתם. התאווה של הערבים להרוס את ישראל. הם לא יצליחו לעולמי עולמים!

נסראללה וחיזבאללה, הראש שלו בסוריה. הוא חושב שסוריה תקום, חי באשליות. הוא עוד לא הבין שהקדוש-ברוך-הוא גמר וגומר את סוריה, עוד לא הבין שהקדוש-ברוך-הוא שם אותו בתור לגמור אותו. לחיזבאללה, יש נשק ותחמושת רגילים. את כל התחמושת של הגאווה, המשוכללת והמיוחדת – צה"ל מפרק בדרך ולא מגיעה לידיהם.

הקדוש-ברוך-הוא מבקש מכל בנות ובני ישראל – 'לא להתבולל בגויים! אתם גורמים לכאב שנוגעים לי בדבר טהור וקדוש. לא חסר כלות וחתנים יהודים'.

יהודים יקרים, לא לשתות שתייה חריפה בכמויות, לא סמים ולא הימורים, לעשות רק מעשים טובים! מבטיח בורא עולם, שאם הבנות והבנים, הרווקות והרווקים, ישמרו על צניעות וישמרו על עצמם מזימה וזוהמה – יחתן אותם באותה שנה.

כל הצדיקים שנפטרו בחו"ל, מאז תחילת העולם, נמצאים מתחת למערת המכפלה.

יש גאולה ומשיח, תעשו תשובה - תהיו במעגל הראשון.

גוג ומגוג ותוהו ובוהו זה מחוץ לארץ ישראל. בישראל יש פרנסה לכולם, עבודה לכולם והקדוש-ברוך-הוא בכבודו ובעצמו מגן שומר על ארץ ישראל.

בראש השנה ובחגים, רוצה הקדוש-ברוך-הוא שהיהודים יתפללו אליו ויכירו בטוב שעושה להם. רוצה הקדוש-ברוך-הוא שיזכירו את שמו בתפילות, בברכת המזון ובלימוד תורה. כל יהודי זכאי להיות במעגל הראשון. בדורנו נמצא משיח ויהיה בפרהסיה בקרוב. משיח זה בשר ודם, לא ברוח ולא בעננים. יש לו נשמה למעלה ונשמה למטה ומדי פעם מתחברות. חייב בקרוב גילוי משיח בפרהסיה! כולם יודעים ומכירים מי היהודי הקדוש שהוא משיח וכל אחד פוחד שאם יגיד שזה המשיח – יצחקו עליו. היום קרוב, כולם בעיניהם ייראו התגלות משיח בפרהסיה! אנשים בעולם כולו אומרים 'זה סוף העולם, נגמר העולם'. ההפך, בורא עולם אומר 'נגמר עידן העולם הישן, מתחיל עידן העולם החדש, אבל - בליווי משיח צדקנו!' משיח מלווה בלילה את כל נשמות עם ישראל, מסנגר עליהם שיחיו שנים רבות עד בלי די - זו בקשתו של מלך המשיח. נשמתו עולה לבורא עולם, כדי שכל עם ישראל ייכנסו בראש השנה לתפילות גדולות וייצאו נקִיים בצאת יום הכיפורים!

שנת תשע"ח, שנה של אושר ושמחה וחיים בריאים וטובים, הגנה ושמירה ולא יצטרכו לבשר ודם. הגשם יירד בעיתו ובזמנו - ארבע עונות בארץ ישראל. השנה לא ייחסר גשם, יהיה שפע של שנה טובה בכל!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר