המתיחות לשיא

קים ג'ונג און מבטיח: תגובה היסטורית לנאום טראמפ

"הפרחח מארה"ב משחק באש" אמר שליט צפון קוריאה, "אנו נאלף את חולה הנפש באמצעות אש. הוא ייאלץ להתמודד עם השלכות שמעולם לא ציפה להן. הוא גנגסטר" (חדשות,בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

המתיחות מגיעה לשיא: שליט צפון קוריאה קים ג'ונג און תקף במהלך ראש השנה בחריפות את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, כינה אותו "חולה נפש" ואיים להגיב לנאומו של טראמפ בעצרת הכללית של האו"ם "בצורה החזקה ביותר שהייתה בהיסטוריה".

בסוכנות הידיעות הרשמית של צפון קוריאה דווח כי קים אמר כי "אנחנו נאלף את חולה הנפש באמצעות אש. הוא ייאלץ להתמודד עם השלכות שמעולם לא ציפה להן". עוד אמר: "דבריו בעצרת הכללית של האו"ם לא מפחידים אותי ולא מרתיעים אותי, להפך, הם רק שכנעו אותי בצדקת דרכי".

"הפרחח מארה"ב משחק באש" המשיך מנהיג צפון קוריאה, "הגנגסטר הזה לא ראוי להיות מנהיג עליון של מדינה. הנאום שלו רק מראה שתוכנית הגרעין שלנו מתקדמת היטב, ואני אמשיך בדרך שבה התחלתי".

עוד אמר: "במקום להעיר הערות שניתן לראותן כמסייעות לנטרול המתח, טראמפ אמר שטויות גסות וחסרות תקדים שלא נשמעו מעולם על ידי קודמיו בתפקיד. כלב מבוהל נובח חזק יותר. אני מייעץ לטראמפ להיזהר מאוד בבחירת המילים שלו ולשקול שוב למי הוא מפנה אותן. טראמפ העליב אותי ואת מדינתי לעיני העולם כולו. נשקול להגיב בצורה החזקה ביותר שהייתה בהיסטוריה".

ג'ונג און אמר כי "כאדם שעומד בראשה של צפון קוריאה ובשם כבודה, כבוד העם וכבודי שלי, אגרום לטראמפ לשלם ביוקר על נאומו".

במקביל, שר החוץ של צפון קוריאה רי יונג הו, פירשן את דבריו של מנהיגו, ואמר כי להערכתו קים ג'ונג און שוקל לבצע ניסוי בפצצת מימן באוקיינוס השקט כתגובה לנאום. עם זאת הוא הדגיש כי הוא לא קורא את מחשבותיו של המנהיג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר