צמאה 4: יונתן רזאל בסינגל חדש "יעלה"

הזמר והיוצר יונתן רזאל בביצוע מרגש מתוך פרויקט ניגוני חב"ד של המוזיקאי נאור כרמי "צמאה". השיר הוא מתוך האלבום הרביעי שיצא לקראת י"ט כסליו (סינגלים וקליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

"יעלה תחנוננו" – סינגל חדש מתוך תפילת ליל יום הכיפורים, אותו מבצע הזמר והיוצר יונתן רזאל, בלחן חסידי המיוחס לר' שלום חריטונוב (1933-1886) חסיד חב"ד שהיה שוחט באוקראינה בסוף המאה ה-19, תחילת המאה ה-20. הפיוט מביע תחנונים אל ה' ומבטא ביטחון שאכן הוא ימלא את משאלות עם ישראל. יום הכיפורים מתואר בפיוט כיום שכולו תפילה, מערב עד ערב, ובקשה אחת לנו – כי תפילותינו יתקבלו ברצון.

השיר החדש מלווה את יציאת האלבום החדש 'צמאה 4', פרוייקט של התוועדויות מוזיקליות, שצמח כסדרת הופעות המוניות, חלק מאירועי י״ט כסלו - ראש השנה לחסידות, הנחגג מדי שנה – בבנייני האומה, בירושלים. הפרוייקט, המפגיש חומרים וניגונים חסידיים עם יוצרים מכל הקשת התרבותית היהודית/ישראלית - זכה להצלחה יוצאת דופן והוליד סדרה של אלבומים ייחודיים שהגיעו למעמד של אלבומי זהב ופלטינה, לצד ערוץ יו-טיוב מצליח ועוד.

צמאה 4, מפגיש מבצעים ויוצרים חדשים ומרעננים עם ניגוני חב״ד מסורתיים. באלבום החדש נוטלים חלק לא מעט אומנים ויוצרים שמשתתפים בו לראשונה, כדוגמת: קובי אוז, קובי אפללו, נתן גושן, שלמה גרוניך, אמיר דדון ועידן חביב. לצד המבצעים המוכרים והאהובים- אביתר בנאי, אריאל זילבר, אברהם פריד, שי צברי, יונתן רזאל וישי ריבו. גם אלבום זה, כקודמיו, מופק על ידי נאור כרמי.

מופעי ההשקה הגדולים של צמאה 4, ייערכו במסגרת אירועי י״ט כסלו תשע״ח בבנייני האומה בירושלים, במתכונת של מספר שיא של שנים-עשר מופעים שיתפרסו השנה על פני חמישה ימים מלאים. בהשתתפותם של: אברהם פריד, יונתן רזאל, אריאל זילבר, ישי ריבו ואחרים.

על העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראים נאור כרמי ועקיבא תורג'מן. עיבוד מיתרים: דותן לב ארי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר