נחשף הנקסוס 4

רשלנות של עובד גוגל הביאה לחשיפת המכשיר טרם ההשקה

מכשיר הדגל של חברת גוגל נחשף בטעות לאחר שעובד החברה שכח את המכשיר הסודי בבר . האם מדובר בתעלול יחצני או שמא בטעות אנוש, ימים יגידו.

הנקסוס שמכירתו נאסרה (צילום: יח"צ)

מכשיר הדגל של חברת גוגל נחשף קודם ההשקה - שנדחתה עקב סופת סידני. עובד גוגל שישב בבר לאחר יום עבודה, השאיר חוץ מהטיפ גם את מכשיר הסמארטפון החדש של החברה שדחתה את ההשקה שלו בעקבות הסופות שהגיעו לארצות הברית.

ג'מין ברטון, הבעלים של הבר המדובר, סיפר כי בכל יום הוא מוצא בבר שברשותו כעשרים מכשירי סלולר שמוצאים את דרכם לבעלים על פי מידע שיש במכשיר, אלא שבפעם הזאת "לא הצלחנו לאתר את בעל המכשיר המיוחד שעל גבו היה רשום לא למכירה, והוא היה נעול וללא כרטיס סים".

ג'מין הראה את המכשיר לאחד מלקוחותיו הקבועים שמתמצא בעולם הטכנולוגי שמיד הבין שמדובר באב טיפוס ויצר קשר עם חברת גוגל שהאשימה אותו בכך שהוא שותף לדבר עבירה. המכשיר הועבר לחברה לא לפני שצולם מכל הכיוונים. עובדי החברה הציעו לו מכשיר בחינם ובלבד שלא יחשוף את המידע שברשותו אך הוא החליט ללכת ולמכור את התמונות למגזין wired.

נזכיר שבעבר אירע מקרה דומה לחברת אפל שמידע על האייפון 4 דלף עוד קודם להשקה לאחר שנשכח במקום ציבורי, אז היו שמועות על כך שמדובר בתעלול יחצני כך שיתכן שזה הסיפור גם כאן. מה שבטוח זה שגוגל כבר לא תוכל להפתיע הפעם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר