מחאת הנכים

הנכים חסמו את כביש 1 וקיבלו דוחות מהמשטרה

הנכים ממשיכים במחאות ובחסימת הכבישים והבוקר הם חסמו למשך כשעתיים את כביש 1 לכיוון ירושלים, אחרי לטרון. המשטרה חילקה דו"חות על סך 500 שקלים למפגינים (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ה' בתשרי תשע"ח | 25.09.17
נכה חוסם כביש בירושלים, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"מחאת הנכים" ממשיכה גם היום. לאחר שחסמו אתמול את נתיבי איילון - כביש 1 אחרי לטרון למזרח נחסם הבוקר (שני) לתנועה למשך כשעתיים, על ידי שלושה כלי רכב וכעשרה נכים. שוטרים שהגיעו למקום רשמו דו"חות על סך 500 שקל למפגינים הנכים בשעה 11:00 נמסר מהמשטרה כי כביש 1 מחלף לטרון נפתח לתנועה.

מהמשטרה נמסר כי ניידות אגף התנועה של משטרת ישראל מבצעות חסימה במחלף ומפנים את התנועה לכביש 3. ציבור הנהגים מתבקש לנסוע בדרכים חלופיות.

בהודעת המשטרה בשעה 10:45 נמסר כי רכבי המפגינים פונו לשולים, בשלב זה המפגינים עדיין חוסמים את הכביש. מורגשים עומסי תנועה ממחלף ענבה למזרח ובכביש 3 מצומת נחשון ללטרון.

בהודעת המשטרה אמש נשמעו לראשונה סימנים של פקיעת הסבלנות של המשטרה להפרעות התנועה של הנכים, בעקבות התגברות ההפרות החמורות לתנועה במחאת הנכים, הודיעה המשטרה למארגני המחאה, כי ככל שתמשכנה ההפרעות החמורות, המשטרה תאכוף את חוקי התנועה.

"כחלק מתהליך ההידברות, המשטרה הציעה למארגנים מתווי מחאה חלופיים שאינם מייצרים הפרעה חמורה לתנועה", נאמר בהודעת המשטרה.

כזכור, בחודש האחרון חוסמים הנכים כבישים רבים ברחבי הארץ, בדרך כלל צירים מרכזיים. הנכים דורשים להשוות את קצבת הנכות, שעומדת על 2,342 שקלים לחודש, לשכר המינימום והנושא נמצא בדיונים בכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר