פרשת מרמה גדולה

החליף את זהותו ושיווק פרויקטים של אחרים

המשטרה עצרה חשוד, שהחליף את זהותו במטרה למכור ולשווק פרויקטים נדל"ניים זאת למרות שהפרויקטים כלל אינם ברשותו. על פי החשד מדובר במאות אלפים שקלים (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

המשטרה עצרה אתמול (שני) חשוד בגין הונאות נדל"ן ברחבי הארץ בסכומים של מאות אלפי ש"ח. מדובר על גיא מונסנגו החשוד שפעל ביחד עם נוספים בשיווק נדל"ן ופרויקטים הקשורים בנדל"ן בזמן שהנכסים כלל לא היו ברשותם.

בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה לפני כחודשיים, נפתחה חקירה בגין חשד להונאת נדל"ן המבוצעת על ידי החשוד. מדובר בחשוד שנחקר בעבר בשמו הקודם, בגין עבירות דומות, אך הנ"ל שינה את שמו במשרד הפנים והמשיך בזהותו החדשה בביצוע עבירות המרמה.

החשד הוא שהעצור באמצעות חשודים נוספים שיווק פרויקטים בתחום הנדל"ן בירושלים, רמת גן, צפת ועוד, וזאת מבלי שהפרויקטים היו ברשותו, תוך כדי הצגת מצגי שווא לקונים בהם, בין היתר, הובטח מועד אכלוס, הוצגו תכניות שאינן ברות היתכנות וכו'.

על פי החקירה החשוד השתמש בחברות קש אותן הקים באמצעות אחרים ולעיתים תוך שימוש במסמכים ותיעוד מזויפים. לביצוע המרמה והסתרת מקומו כמוביל המרמה, פיזר המחאות שאין להן כיסוי.

בחקירה הגלויה שנפתחה אתמול נעצר החשוד, יחד עם מעורבים נוספים לחקירה. החשדות המיוחסים לחשוד הינן קבלת דבר בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לפשע, זיוף, התחזות לאחר בכוונה לזכות בנכס, הלבנת הון, עבירות על פקודת פשיטת רגל ועוד.

חלק מהמעורבים שוחררו למעצרי בית ואילו החשוד המרכזי, תושב המרכז בשנות השלושים לחייו, הוארך מעצרו עד ליום שלישי הבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר