"בוקר קשה ועצוב"

במערכת הפוליטית מגיבים בזעם לפיגוע הרצחני בהר אדר

הפיגוע הרצחני בהר אדר בו נרצחו שלושה ישראלים בידי מחבל בעל היתר עבודה מעורר תגובות רבות במערכת הפוליטית מימין ומשמאל הקוראות לפעול כנגד הטרור (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
המפכ"ל וממ"ז ירושלים בזירת הפיגוע (צילום: דוברות המשטרה)

במערכת הפוליטית מגיבים הבוקר (שלישי) לפיגוע בהר אדר בו נרצחו שלושה ישראלים מירי מחבל, וישראלי נוסף נפצע באורח קשה.

נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר: "בשעות קשות אלו ליבנו עם משפחות הנרצחים ושפתותינו נושאות תפילה להחלמת הפצועים. מתקפת הטרור האכזרית מנכיחה שוב את החזית היומיומית עמה מתמודדים כוחות הביטחון הנושאים כיום במשימה החשובה ביותר - השמירה וההגנה על ביטחון אזרחי ישראל. אנו נמשיך ונכה בטרור ונשיג את כל המבצעים והמסייעים לו".

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס לפיגוע הירי ואמר כי "לפני שמדברים על משא ומתן כלשהו, על העולם לדרוש מהרשות הפלסטינית לעצור את ההסתה וליבוי הטרור".

ליברמן הוסיף: "הרשות הפלסטינית ממשיכה להסית לרצח יהודים ולהלל ולשבח רוצחים, וזו סיבה מרכזית שאווירת ההסתה באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות מובילה לפיגועי טרור נגד אזרחי מדינת ישראל".

השר לביטחון פנים גלעד ארדן אמר בזירת הפיגוע כי "צריך לבחון מחדש את מנגנון ההיתרים כי בעידן שיש בו טרור על בסיס אידיאלוגי והסתה ברשתות החברתיות לא תמיד ניתן לדעת מאיפה תחטוף את הפיגוע הבא".

ארדן הוסיף כי "שוטרי מג"ב בפעולה מהירה ונחושה מנעו פיגוע קשה הרבה יותר".

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג אמר: "בוקר קשה ועצוב מאד בפיגוע ברוטאלי שמכה בנו דווקא בחגי תשרי. נשים את הויכוחים בצד, נחבק את משפחת השכול המתרחבת, ונתפלל להחלמת הפצועים".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיב: "בוקר עצוב וקשה ביותר לכולנו. שלושה ישראלים נרצחו בהר אדר על ידי בן עוולה. שוחחתי עם ראש המועצה, חן פיליפוביץ׳ והצעתי כל עזרה מצד משרד הפנים".

יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי הגיב לפיגוע: "כאב גדול על רצח 3 ישראלים בפיגוע בהר אדר. עלינו לפעול ביד ברזל נגד מחבלים שכל מטרתם היא לפגוע ביהודים. אני סמוך ובטוח כי צה"ל ושירות הביטחון ישימו ידם על שולחי המחבל הנתעב והמסיתים והם יועמדו לדין".

יו"ר הקואליציה דוד ביטן אמר: "יש לעצור מיידית את כניסת הפלסטינים לשטח ישראל, הטרור הפלסטיני מנצל את הרצון הטוב שלנו כדי לרצוח ישראלים. יש לבחון מחדש את מדיניות היתרי הכניסה לישראל ולהבין כי אין טעם במו"מ מדיני לצרכי מס שפתיים עם מי שמבקש להשמידנו".

ח"כ ציפי לבני אמרה: "ליבנו עם משפחות ההרוגים והחלמה לפצוע-ממשיכים לתת גיבוי מלא לכוחות הבטחון במאבקם בטרור שחוסמים אותו בגופם לעיתים במחיר חייהם".

ח"כ שולי מועלם רפאלי: "הפיגוע הבוקר הוא קבלת הפנים פלסטינית לשליח האמריקאי ג'ייסון גרינבלט. זו המציאות עימה ישראל מתמודדת כאשר הטרור נעשה בגיבוי ההנהגה הערבית והרשות הפלסטינית. אין עם מי לעשות שלום ואין עם מי להתקדם להסדר מדיני והאמריקאים צרכים להבין את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר