"נראה מאוד נחמד"

המחבל הועסק כמנקה בביתה של החזאית שרון וכסלר

למרבה האבסורד, המחבל שרצח הבוקר שלושה ישראלים בכניסה לישוב הר אדר, הועסק שם בעבר ע"י המועצה ואף ניקה את בתי התושבים. החזאית שרון וכסלר מתארת (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שרון וכסלר (צילום מסך )

תושבי הר אדר עדיין המומים ואבלים מאז פיגוע הירי הבוקר (שלישי) בו נרצחו לוחם מג"ב ושני מאבטחים בכניסה ליישוב, אחד מהם אף מתגורר בו.

כעת מתברר, כי המחבל, נימר מחמוד אחמד ג'מיל, הועסק בעבר במועצה המקומית ואף ניקה את בתי התושבים. אחת מהם, שעדיין זוכרת את ג'מיל, היא שרון וכסלר, חזאית מזג האוויר הוותיקה - כיום ב'כאן'.

לדבריה בראיון ל-ynet, "הוא חיפש בתים לנקות בהם ופנה אליי. אני לא מכניסה כל אחד לבית, אבל הוא נראה בן אדם מאוד נחמד. כדי לעבוד במועצה נדרשים אישורי ביטחון קפדניים ולכן יש בידוק ביטחוני מקיף יותר לאותם פועלים".

"כשהוא סיים לעבוד במועצה, הוא חיפש בתים לנקות בהם. ביררתי במועצה ואמרו לי שמדובר בדמות מוכרת בבית סוריכ ושהוא שייך למשפחה מאוד מכובדת. בין היתר הוא גם גידל כבשים, שאותן היה מוכר בחג הקורבן. הוא היה שולח לי תמונות של הכבשים. באמת, בן אדם שנראה מאוד נחמד", ציינה וכסלר.

שרון וכסלר מתארת (מתוך ynet)

"עד הבוקר", היא הוסיפה, "הייתה פה תחושה של דו קיום ושל חיים טובים מאוד עם שכנינו. היו גם יחסים טובים מאוד עם הפועלים שמגיעים מעבר לקו הירוק. אנחנו אומנם חיים במציאות הבעייתית של ארץ ישראל, אך עם זאת כולנו מנסים להגיע לאיזשהו מצב של חיים יחסים נורמליים. מגיע פועל, אתה מכיר אותו, את אשתו ואת הילדים".

"עצם העובדה של הניצול הציני של אישורי הכניסה לעבודה, שעליהם משלמים תושבי היישוב, ובא אדם ופועל באופן הזה - זה מאוד מקומם. הלב נשבר גם על ההרוגים בפיגוע הזה. אלה החבר'ה מהביטחון וכולם מכירים את כולם", סיימה.

המחבל ה"נחמד"

כזכור, המחבל נימר מחמוד אחמד ג'מל בן 37 מבית סוריכ ואב לארבעה ילדים, הוכר לרשויות רק על רקע אלימות במשפחה. בעקבותיה ברחה אשתו לפני כמה שבועות לירדן והשאירה אותו עם ילדיהם, אך לא על רקע ביטחוני כלשהו.

עמדת הבידוק בהר אדר, לאחר הפיגוע (צילום: אוהד צויגנברג, ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר