בתנאי שטח קשים

הילה נעדרת בקירגיזסטן - וגם המקומיים מחפשים אחריה

חלף כבר כמעט שבוע מאז שנותק הקשר עם הילה ליבנה שיצאה ל'טרק' בהרי קירגיסטן. היום הצטרפו בני משפחתה לתושבים קירגיסטנים - לחיפושים הקשים אחריה (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הנעדרת (צילום: באדיבות המשפחה / ynet)

בני משפחתה של הילה ליבנה, הישראלית שנעדרת מאז סוף השבוע בקירגיזסטאן, הצטרפו היום (שני) לחיפושים אחריה בקירגיסטן. "למי שיש עוד מידע חדש מוזמן למסור אותו", כתב בפייסבוק אחיה יובל שהמריא אתמול למדינה המרוחקת.

כזכור, הילה בת ה-22 טיילה בקירגיזסטאן יחד עם ישראלי נוסף בשם נדב גורודצר וזוג מטיילים צרפתיים, ל'טרק' בן שלושה ימים. לאחר שנדב נפל ממצוק ושני הצרפתים נשארו כדי לסייע לו, נותק הקשר עם הילה.

בחלוף זמן בו לא ניתן היה ליצור קשר עם המטיילים, הצליחו בישראל ליצור קשר טלפוני עם נדב, שסיפר כי שבר את רגלו אך מצבו הכללי טוב. בשיחה עמו הוא תיאר כי בסמוך לכפר ארקיט התפצלו דרכיהם.

יובל עדכן בפייסבוק בהתקדמות החיפושים: "עליתי לטיסה לבישקק עם חבר של נדב והגעתי לכפר ארקיט בסביבות 13:00. עודכנתי שהעלו מסוק לאוויר. שלשום יצאה משלחת מישראל ומשלחת של מקומיים שעושים את דרכם במסלול ההפוך, והם ימשיכו עם אור ראשון".

ואכן מאז שבת פועלת חברת 'כלל ביטוח' עם צוותים מקומיים, כמתחייב, במאמצים לאתר את הילה. גם צוות הצלה של חברת 'סיטאל', שמטעם חברת הביטוח, המריא מישראל כדי לחזק את צוותי החילוץ שפועלים במקום.

במקביל, אריאל ברוורמן, קונסול ישראל בקזחסטן הסמוכה, פנה לגורמים דיפלומטיים זרים בבקשה לסיוע באמצעות מסוק צבאי. מהקונסוליה הישראלית בקזחסטן נמסר, כי היא מקיימת קשרים עם אנשי מקצוע המתמחים באיתור וחילוץ בתנאי שטח קשים, וכי גם רבים בקרב האוכלוסייה המקומית משתתפים במאמצי החיפוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר