צפו בווידאו

האם דובאי תהפוך לעיר המכוניות המעופפות הראשונה?

האם דווקא דובאי תהיה העיר הראשונה בעולם בה ירחפו מעל שמי העיר מכוניות מעופפות שיעניקו שירותי הסעה לתושבים ולתיירים? צפו בניסוי שנערך באיחוד האמירויות (טכנולוגיה, בעולם)

מכוניות מרחפות בשמי דובאי. בקרוב? (צילום: שאטרסטוק. התמונה עברה עריכה)

האם דווקא דובאי תהיה העיר הראשונה בעולם בה ירחפו מעל שמי העיר מכוניות מעופפות שיעניקו שירותי הסעה לתושבים ולתיירים? על פי הדיווח בסוכנויות הידיעות, דובאי הצטרפה למירוץ הערים שמעוניינות להפעיל תחבורה מרחפת בתחומיהן, וערכה טיסת ניסוי למכונית שכזו.

הניסוי בדובאי:

על פי הדיווח בדיילי מייל, היזמים שמאחורי הפרויקט שואפים להטמיע בדובאי את שירות המוניות המרחפות הראשון בעולם, זאת במסגרת ניסיון של איחוד האמירויות להפוך את העולם הערבי למוביל בתחומי החדשנות.

המכונית שהוטסה במסגרת הניסוי, זוכה ל-18 מדחפים ואינה מאויישת על ידי טייס. בתוכה נמצאות סוללות גיבוי, לצד רוטורים ולמקרה גרוע ביותר - גם כמה מצנחים. המכונית נבנתה על ידי חברת וולקופטר הגרמנית ונועדה לבצע נסיעות של עד כחצי שעה ללא נהג.

החברה הגרמנית והיזמים מדובאי, ייאלצו להתחרות בעוד למעלה מעשרה חברות גדולות באירופה וארה"ב, שמבקשות להביא לפועל את חזון המכוניות המעופפות - ביניהן Airbus וחברות מוכרות אחרות שהצהירו כי בכוונתן להציג מכונית מרחפת פעילה עד לשנת 2020.

יצויין, כי קיטי הוק, החברה שייסד מנכ"ל אלפאבית לארי פייג', מציעה גם כן מכונית מעופפת, וצפוייה עוד לפני סוף השנה הלועזית הנוכחית כבר להתחיל ולהוציא לשוק דגמים מהמכונית המעופפות שלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר