ערב יום כיפור

תיעוד: עשרות קציני צנחנים סיירו בירושלים והשתתפו בסליחות

כשישים קצינים מחטיבת הצנחנים השתתפו אמש (שני) בסיור סליחות שהחל משעות אחר הצהריים, ושיאו היה במעמד הסליחות שהתקיים בהיכל ישיבת אור החיים. תיעוד (צבא)

(באדיבות המצלם)

חטיבת הצנחנים קיימה אתמול (שני) סיור סליחות בלב שכונותיה הוותיקות של ירושלים. את הסיור התחילו הקצינים בשכונת הבוכרים וסיימו באמירת סליחות מרגשת בבית המדרש של ישיבת אור החיים בראשות גדול המחזירים בתשובה הגאון רבי ראובן אלבז.

הסיור שעמד בסימן קירוב לבבות ואחדות בין שלל גווני האוכלוסיה, כלל כשישים קצינים מחטיבת הצנחנים שנהנו מהרצאות מרתקות שהועברו במהלך הסיור על היסטוריית המקום, ועל אופי השכונות מאז הקמתן ועד היום.

הסיור שמשך תשומת לב רבה בעיקר בגלל כמות המשתתפים הגדולה של לובשי המדים, עבר בשקט מוחלט מצד תושבי השכונות, שאף עצרו כמה פעמים את הצועדים כדי לחזק את ידיהם ולצייד אותם עם דבר תורה.

את הסיור כאמור חתמו חיילי החטיבה באמירת סליחות מרגשת במיוחד בבית מדרשו של הגאון רבי ראובן אלבז שקיבל בחיבוק את החיילים והעניק להם את ברכת הדרך.

הסמח"ט סא"ל תלם חזן אמר בשיחה ל"כיכר השבת" כי ישנם עשרות סיורי סליחות בתקופה זו, אך הסיור הזה היה מיוחד במינו - גם בגלל התוכן שהועבר למשתתפים, שכלל לא רק היסטוריה אלא גם תוכן אמיתי על פי רוח המקום. הוא הוסיף ואמר כי האהבה שקיבלו החיילים מהרב אלבז זה "לא דבר שרואים בכל יום", וכי המפקדים והחיילים כאחד "חזרו מרוממים לאחר הסיור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר