ימי התשובה

השחקנית שריגשה אלפים: "ה' הושיע אותי. קבלו על עצמכם מצוות"

השחקנית מורן אייזנשטיין פרסמה פוסט נרגש ברשת בו סיפרה על הקשיים שעברה בחיים, וכיצד נושעה בזכות התפילות: "אין דבר שביקשתי בחיי ולא קיבלתי רק בתפילה". ביקשה מאלפי עוקביה: "שכל אחד ייקח משהו קטן על עצמו, להתקרב לבורא" (ברנז'ה, אנשים)

השחקנית בכותל לצד אחת מתגובותיה (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של מורן אייזנשטיין)

השחקנית והזמרת מורן אייזנשטיין, סיפרה היום (שני) בפוסט מרגש בפייסבוק כי היא מתקרבת לבורא עולם, על הדרך שעברה עליה עד שהתחזקה אצלה האמונה בבורא והקשר לרבי נחמן מברסלב. הפוסט החושפני זכה לאלפי לייקים ותגובות נרגשות של גולשים.

בפוסט כתבה אייזנשטיין "גיליתי את בורא עולם בגיל 14. כשאבא שלי טבע בים, הבית שלי התפרק, אמא שלי הייתה צריכה לגדל 4 ילדים ואני מצאתי נחמה בגג של הבית שלי. הייתי יושבת שעות ומזמנת לי את מה שאני רוצה בחיים, בעיקר הייתי מבקשת שייתן לי כוחות לעבור את מסע החיים האלו, עכשיו כשאני ללא אבא ללא דמות אמיתית שתאהב אותי, ילדה בת 14 לא יכולה לחשוב איך זה אפשרי...."

"לאט לאט גדלתי וכל מה שביקשתי על גג ביתי, התחיל להתגשם. התחלתי להאמין. האמונה שלי התחזקה, ידיד הביא לי סידור והתחלתי להתפלל. ככל שעברו השנים, מצאתי את עצמי בכל כך הרבה קושי ולא האמנתי שאלו הם חיי, כמה שהם היו מדהימים והשגתי כל כך הרבה, עברתי ייסורים שרק אלוקים רואה וכליות ולב יכול לדעת עד כמה".

"אבל אף פעם הוא לא עזב אותי , גם כשהרגשתי שהאדמה נשמטת לי ואני חסרת אוויר, תמיד הרגשתי יד אלוהים ששלפה אותי ולחשה לי שיבואו ימים טובים. היום אני כבר גדולה ואני רוצה להגיד לכם שמיום ליום אני לוקחת על עצמי עוד דברים מבחינת דת, תפילות ומעשים ביני לבינו חלק, אבל אני רוצה להגיד לכם, יש אלוקים".

"אמונה זה דבר לא פשוט, כי אין לך בעצם חיבוק מוחשי אבל החיבוק הוא בזה שאתה מבקש משהו ואז השם שולח וואחד חיבוק שאתה אומר לעצמך "אף פעם לא חיבקו אותי ככה".

אייזנשטיין חושפת את הקשיים שעברה בחיים: "אין לכם מושג כמה פעמים הייתי במצב בחיי שלא היה לי כסף לסופר, מינוסים, דיכאונות, לא מתביישת להגיד לפעמים הייתי אוספת שקלים מהתיק לקנות סיגריות, ותמיד שהייתי על הקצה נשלחה לי ישועה, עבודות, ניסים גלויים, אין מילה אחרת".

"אלוקים היה שולף אותי ממצבים שזה רק הוא. לוקחת על עצמי רק קרדיט אחד, שתמיד לא משנה מה עברתי תמיד הייתי אופטימית, תמיד קמתי על הרגליים ותמיד תמיד האמנתי שהטוב תמיד מנצח. וזה לא קל כשאתה טוב ואוכל כל כך הרבה רע ועדיין מאמין בטוב".

"אין דבר שביקשתי בחיי ולא קיבלתי אותו רק בתפילה, אז עכשיו אנחנו בעשרת ימי תשובה, גם אני לוקחת על עצמי עוד משהו גדול בשביל להודות לשם על חסדיו, להוקיר תודה על מה שנותן לי יום יום, על כל הנפילות, על כל הימים שהייתי בתחתית של התחתית והוא הרים אותי, על זה שהיום אני אדון לעצמי. על זה שאני מצליחה בכוחות עצמי לתחזק בית עם 3 ילדים ללא גב כלכלי, כי כשיש לך את בורא עולם ואמונה יש גב כלכלי יותר עצום מזה?! הכל קורה".

"כשיש לך את בורא עולם ותאמין באמונה שלמה שהוא ישלח לך את אהבת חייך גם ברגעים שאתה הכי בודד אתה מאמין שזה יקרה, הוא לא יכול לשלוח אהבה? והצלחה? ושפע? ובריאות ומה לא? אני באמונה שלי, לוקחת על עצמי מה שאני יודעת שאני מסוגלת לעמוד בו, ושזה לא יגרום לי כפייה דתית ואנטי... אני מתקרבת בדרך שלי, בקצב שלי, לא הבגדים שלי מגדירים את האמונה שלי ולא כיפה של אף גבר על הראש עושה אדם יותר מאמין".

את הפוסט סיימה הכוכבת בתודה לבורא עולם "תמים תהיה עם השם אלוהיך", וואלה הכי תמימה וטהורה אהבתי אליך טאטא. בהזדמנות זאת אודה לך שוב. אבקש ממך לשמור לי על מה שיש לי, על משפחתי, ילדיי אימי האהובה, על מושי שלי, על חבריי הקרובים וגם אלו שלא, שלח להם כמו לי שיראו כמוני כמה אתה עצום ואין אחר מלבדך".

"חיכיתי כל חיי להגיע לנקודת זמן הזאת בחיי, עשירה בחלקי, מודה על מה שיש ומה שאין?! נשיג, כי אתה איתי וחלק אלוקי ממך קיים בי אז תמיד הכל אפשרי".

"אז עכשיו בעשרת ימי תשובה כל אדם צריך לקחת משהו ולו קטן תפילת בוקר, נטילת ידיים, תיקון כללי, קריאת שמע. לא משנה. "פתח לי פתח כחודו של מחט אפתח לך עולם ומלואו". תנסו לא תתאכזבו, מבטיחה לכם שזה שווה יותר מהכל אין מה להיות עצובים כי תפילה משנה את הכל".

הפוסט זכה לוויראליות רבה ברשת וקיבל עשרות אלפי לייקים, שיתופים ותגובות אוהדות ומחזקות. אייזנשטיין הגיבה להם וכתבה: "קוראת את התגובות, כל תגובה יורדת דמעה ועוד דמעה והנשמה מתמלאת באור. כל כך מתרגשת בכל גופי, לא בגללי. בשביל בורא עולם, זה נכתב עבורו מעמקי נשמתי... מה שכתבתי זה על קצה המזלג".

"הוא ורק הוא שם אותי בתחתית ושלף אותי משם לאט לאט. אני מודה מודה לו על השליחות שהוא נתן לי, לחזק אחרים, לרומם את נפשם כשהם למטה כמו שאני הייתי, אין לי מילים להודות לכם על התגובות, צמרמורות בגוף עשיתם לי".

היא הוסיפה וביקשה: "שכל אחד ייקח משהו קטן על עצמו, להתקרב לבורא ויראה ששערי שמיים נפתחים לו. טאטא שלי, מקווה שאתה רואה וגאה. כל זה עבורך בורא עולם. שמור על אבא שלי בשמיים קרוב אליך, ועל אהוביי על האדמה בריאים ושלמים, אני מרוצה מכל מה שיש לי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר