ביצוע נוגע

פרויקט "שיר של יום": "כל נדרי-אסיף" • צפו

עוד ביצוע מרהיב במיוחד במיוחד עבור "כיכר השבת" של אחד מחברי להקת "מפתח סול" והפעם מרגש הזמר אריאל קנדאבי שמחבר בין המחזור לשיר של נעמי שמר (סינגלים וקליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
חברי מפתח סול (צילום: יח"צ)

פרויקט "שיר של יום" בשילוב ההרכב הווקאלי 'מפתח סול' ואתר כיכר השבת נכנס אל היום הרביעי.

3 ביצועים כבר מאחורינו – "אבינו מלכנו" אותו ביצע נתי שיש, "לדור ודור" אותו ביצע אליהו חולדורב, והביצוע המרגש של אור שבח לתפילת "אוחילה לקל" שפורסם אתמול. היום אנחנו שמחים להגיש לכם את הביצוע הרביעי של אריאל קנדאבי או איך שהחבר'ה במפתח סול מכנים אותו – המרגש של החבורה.. ואכן, אחרי שתקשיבו לביצוע, אתם תסכימו עם כינוי זה.

הפעם בחירת השיר מיוחדת במינה או שנכון יותר לומר בחירת השירים. "הביצוע של היום מורכב משני שירים היקרים לליבי ואשר שניהם מסכמים מבחינתי את רוח ימים אלו", מספר לנו אריאל ומוסיף "בחרתי לשלב בין שני סגנונות מוסיקליים להם אני מחובר מילדות – פייטנות ירושלמית מצד אחד וזמר עברי מצד שני. השילוב שעשינו הוא בין תפילת 'כל נדרי' לבין השיר המיוחד 'אסיף'. תפילת 'כל נדרי' זהו סיכום השנה וזמן לחשבון נפש אותו כל אחד מאיתנו צריך לעשות. מנגד, השיר 'אסיף' מסמל את חג סוכות, תחילת השנה החדשה והזמן להתחיל מבראשית. את כל נדרי בחרתי להתחיל בנוסח ספרדי ירושלמי, נוסח בו אני משמש כפייטן מפעם לפעם", מסביר אריאל.

"השיר אסיף הוא אחד השירים האהובים עליי בזמר העברי", מספר חיים ויס המפיק המוזיקלי של הפרויקט כולו. "את אהבתי למוזיקה עברית רכשתי בזכות אבא שלי, מוישה ויס. אנחנו עושים יחד שירה בציבור שנים רבות, מאז שאני צעיר. השיר אסיף הוא שיר שאהבתי תמיד והיה לי ברור שאריאל ירים את השיר הזה למעלה", מסיים ויס.

כל נדרי

לחן – עממי

אסיף

מילים – איתמר פרת

לחן – נעמי שמר

צילום ועריכת קליפ - אבירם שוקרון.

להאזנה ל"שיר של יום" - היום הראשון - נתי שיש 'אבינו מלכנו' כנסו כאן

להאזנה ל"שיר של יום" - היום השני - אליהו חולדורוב 'לדור ודור' כנסו כאן

להאזנה ל"שיר של יום" - היום השלישי - אור שבח 'אוחילה לקל' כנסו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר