משיבים את הגניבות

אפליקציה חדשה תחזיר אופניים לבעליהם

תופעת גניבת אופניים חשמליים הפכה בשנים האחרונות לנפוצה ביותר, במשטרת תל אביב החליטו לזרום עם הקידמה וליצור אפליקציה ייעודית שתסייע בהשבת האופניים (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

גנבו לכם את האופניים בתל אביב? אתם חלק מהסטטיסטיקה אבל אפליקציה חדשה בשם "אופניים" מגדילה את הסיכוי שהם יחזרו אליכם. משטרת מחוז תל אביב השיקה אפליקציה חדשה שבעזרתה יוכלו בעלי אופניים לאתר זוגות שאבדו להם או שנגנבו מהם בתל אביב.

כבר עתה יש במאגר תמונות ופרטי זיהוי של מאות זוגות אופניים רגילים וחשמליים. "משטרת ישראל רואה חשיבות רבה במאבק בגניבות אופניים, מתוך הבנה כי מדובר ברכוש אישי יקר ערך", נכתב בהודעת המשטרה.

באמצעות האפליקציה יוכלו אזרחים לאתר אופניים, לחפשם ולצפות במאות זוגות המוחזקים בידי מחוז תל אביב במשטרה. באפליקציה ניתן לחפש ולסנן את המידע באמצעות הכנסת פרמטרים שונים.

אדם שאופניו נגנבו או אבדו נדרש למלא באפליקציה את פרטיו בצירוף תמונת האופניים. לאחר אימות הנתונים, כך מבטיחים במשטרה, יושבו האופניים לבעליהם. כמו כן ממליצים במשטרה לבעלי האופניים לצלמם, כדי שאם אלו ייגנבו יוכלו להיעזר בתמונה. השימוש באפליקציה אינו מהווה תחליף להגשת תלונה במשטרה בגין גניבה.

מתוך האפליקציה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר