בגלל ניסיון צילום

מהומה בפגישת נתניהו עם ראשי המתנחלים: "תעוף מפה"

מעבר לעובדה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו דחה את דרישותיהם התקציביות והמדיניות של ראשי המתנחלים שנפגשו עמו, דווח כי במהלך הפגישה התרחשה תקרית סוערת בגלל ניסיון צילום (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ראש המועצה דוד לחיאני, ניסה לצלם את נתניהו והתעמת עם אנשיו (צילום: Hadas Parush/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אתמול (שלישי) עם ראשי המתנחלים, שמצידם באו עם רשימת דרישות להשוואת תנאים תקציביים, בהם לטענתם הם מופלים לרעה.

לפי הדיווחים הפגישה הסתיימה ללא הסכמות, ונתניהו אמר לראשי המתנחלים: "אנחנו מניחים שהאמריקנים מתכננים להניח תכנית מדינית בקרוב. הצלחתי לשכנע אותם שאין מונח כזה גושי התיישבות, לא יהיו עוד עקירות".

ב'כאן' אף פורסם כי משרד ראש הממשלה הקפיא לאחרונה בניית מיזם נדל"ני של יותר ממאה יחידות דיור בשכונת רמות בירושלים, למרות שזו עומדות בכל הקריטריונים הנדרשים.

נתניהו מתייחס להקפאת הבנייה בשטחים (צילום ארכיון: רועי עידן, ynet)

בנוסף, בערוץ 10 דווח, כי הפגישה עלתה על שרטון, כשבסופה שלף ראש מועצת הבקעה דוד אלחיאני מכשיר סלולרי והחל לצלם את ראש הממשלה - וזכה לנזיפה מאנשי נתניהו שטענו כי מדובר בפגישה ללא טלפונים.

בחדר נשמעו צעקות. אלחיאני אמר: "ראש הממשלה ילד גדול, זה בסדר לצלם אותו", הטיח בבועז סטמבלר דוברו של נתניהו וביואב הורוביץ ראש הסגל ביטויים דוגמת "חוצפן", "אפס", ו"תעוף מפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר