נפגע קשה והתאושש מהר

פצוע הפיגוע: "צעקתי למחבל 'הרגת לי 3 ילדים' - ויריתי"

לראשונה תיאר היום רכז הביטחון של הר אדר את רגעי הפיגוע המחרידים והדרמטיים בכניסה לישוב, בו נרצחו שלושת ידידיו הי"ד, ושחזר את הירי שלו לעבר המחבל תוך צעקות נקמה וכאב (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הפצוע מדבר (צילומים: דוברות המשטרה)

מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי ביקר היום (רביעי) את עמית שטיינהרט, רכז הביטחון של הישוב הר אדר, המאושפז בבית החולים הדסה עין כרם לאחר שנפצע קשה בפיגוע הירי אתמול בכניסה לישוב.

עמית, שמצבו השתפר מאוד בתוך שעות מועטות, תיאר בפני מפקד המחוז את הזכור לו מרגעי הפיגוע המחרידים. "הכרתי את המחבל, כמו שהכרתי את כל שאר הפועלים שנכנסו מדי יום דרך המעבר ליישוב", גילה עמית.

"הוא תמיד היה בין האחרונים להיכנס, ואתמול משהו בהתנהגות שלו עורר את החשד שלי, גם כי הוא לבש ג'קט ביום חם. פנינו אליו שיציג את אישור העבודה, ובשלב הזה הוא התמהמה קצת ואחר כך פתח את הג'קט והחל לירות במאבטחים שלי ובלוחם מג"ב. הם חברים שלי, אחים ממש".

השחזור של לוחם מג"ב ומפקדי המשטרה בזירת הפיגוע (צילום: דוברות המשטרה)

"ברגעים אלו גם אני נפגעתי בכתף. על אף הכאבים שאחזו בי, שלפתי את האקדח שלי ויריתי לעברו. באותו רגע ראיתי את המאבטחים שלי ואת לוחם מג"ב שנלחמו בגבורה, שרועים על הרצפה., וצעקתי לעברו 'הרגת לי שלושה ילדים' - ויריתי אליו שוב.

לדבריו, "אחר כך כבר הגיעו שאר הכוחות ומד"א שטיפלו בנו. אני חושב שכבר אז הבנתי שאיבדתי את המאבטחים שלי ואת לוחם מג"ב סולומון חברי, זיכרונם לברכה".

יורם הלוי שוחח גם עם הוריו של עמית שטיינהרט, ואמר להם שבנם פעל באומץ וגבורה ובכך הציל חיי אזרחים תמימים.

מפקד המחוז עם רופאיו של עמית

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר