מגיב למחוות הרמטכ"ל

אלאור אזריה: "אתפלל לבורא עולם, מתיר האסורים"

לאחר שהחייל לשעבר שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל התבשר היום בתאו שבכלא על החלטת רא"ל גדי איזנקוט לקצר את מאסרו, הוא מסר את תגובתו המעניינת (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אלאור אזריה (צילום ארכיון: מתוך פייסבוק)

קרוביו של אלאור אזריה, החייל לשעבר שירה למוות במחבל מנוטרל, הגיעו היום (רביעי) לבקרו בבית הכלא, כדי לבשר לו על החלטת הרמטכ"ל גדי איזנקוט להפחית ארבעה חודשים מתקופת מאסרו.

כשהם יצאו מהביקור, התפרסמה מטעמם הודעה בה מוסר אזריה את תגובתו לקיצור עונשו: "אני מודה לרמטכ"ל על קיצור העונש, אבל אני שב ואומר כי פעלתי מתוך תחושת סכנה בזירת הפיגוע בחברון, מול מחבל שפל שבא לרצוח - והבא להורגך השכם להורגו".

"לדבריו", התייחס אזריה לנוסח נימוקיו של הרמטכ"ל, "הוא החליט על כך ב'מידת החסד והרחמים' - מידה שהקדוש ברוך הוא נתן בכל אחד ואחת מאיתנו. עם זאת, מצר אני על כך שהפרקליטות הצבאית המליצה לרמטכ"ל שלא לקצר את עונשי ולו ביום אחד. באויבינו, יש לזכור, אין שום חסד ושום רחמים, הם תאבי רצח ומלאי שנאה".

הדבריו של אזריה לפני כניסתו לכלא (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

גם לפיגוע אתמול בהר אדר, חש אזריה צורך להגיב: "אירועי התקופה האחרונה ממחישים עד כמה הציווי הזה מדויק, כשמרצחים שפלים גדעו חיי ישראלים, רק בגלל אידיאולוגיה של שנאה. אנו מלאי חמלה, מקדשים את החיים ורודפי שלום - ואויבינו תאבי דם יהודי, זאת המציאות".

"אחרי הכול, אמשיך לרצות את עונשי בראש מורם ואתפלל לבורא עולם, מתיר האסורים, שאשוב הביתה במהרה לחיק משפחתי האהובה. אני שב ומודה לעם ישראל על התמיכה לאורך כל הדרך", סיים.

(צילום: Flash90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר